Leans IVF reise

Hurra for tarm på innsiden❤️ Håper du kommer deg fremover nå og at ting fungerer som det skal! Heier masse!!
 
Så fint å lese om operasjon. Godt at familien din er sammen med deg. God bedring!
 
Så godt at du endelig er operert!! :Heartred Skjønner St det er vondt, ubehagelig og slitsomt nå, men herfra skal det endelig bare gå bedre!! All verdens gode tanker og god bedring til deg fine Lean:Heartred
Jeg sier det igjen, du ER så tøff!!!
 
Så godt at du har fått operert, håper det hele raskt og at du nå kan fokusere på ånyte å være mamma ❤️
 
Men åååh, Lean! Duu er jo operert! Nå ble jeg så glad at jeg nesten ropte høyt her! ❤️ Hvordan går det med deg nå? Har du kommet deg inn i normalen igjen? Og hvordan står det til med lille? ❤️ Her er vi oppe i 3,5 mnd og verden er litt mindre provoserende for han. Mindre hyling, mer smil og mer harmoni!
 
Tusen takk alle sammen for fine ord ❤️ Babylivet er travelt så jeg rekker ikke å svare en og en. Sorry! Det var veldig godt å få unnagjort den operasjonen. Det fungerer ikke optimalt der nede, så lukkemuskelen må nok opereres etter hvert også. Ikke alltid jeg har kontroll på luft og avføring så det er kjipt. Men har et håp om at det kommer seg med operasjon og trening. Lillegutt har det strålende og utvikler seg hver eneste dag! Får titt og ofte beskjed om at han er tidlig ute med forskjellige ting ❤️ Han er en turbo! Over 5 mnd er han blitt nå. Helt sinnsykt å tenke på! Det har fremdeles ikke gått ordentlig opp for meg at jeg er mammaen hans og at han er helt ekte :eek: :p
Han har litt å gå på når det kommer til soving da, men satser på at han kommer seg etter hvert. Han var skikkelig god på soving, men tror han glemte det når han bikket 4 mnd :p Mammaen er dausliten men så hinsides forelsket at det er helt håpløst. Savner han når han sover og sånn :p Tusen takk igjen alle sammen ❤️ Kommer sterkere tilbake når jeg har litt mer overskudd igjen!
 
Ny operasjon på mandag. Hvis den er vellykket er det den siste :) Jeg er pessimistisk og har null tro på at det skal gå. De har forsøkt 3-4 ganger før og ikke fått det til. Tviler på at det plutselig skal gå på gang 4/5.
Lillegutt er over 8 måneder og fremdeles tidlig ute med ting. Når han var 6 mnd og 3 dager (på julaften) satt han seg opp selv. Når han var 7,5 mnd reiste han seg opp og stod selv (med støtte så klart). Nå venter jeg bare på at han skal slippe seg og gå. Hektiske dager med en som kommer seg rundt i en forrykende fart :p For et par dager siden begynte han å klatre i trappen så nå er trappegrind på plass også.
 
Holy moly!
Kan det være riktig?
Tok en test bare for å være sikker før operasjon. De er riktignok utgått på dato men..
Hva gjør jeg om jeg er gravid? Kan man få narkose da? Er jo eventuelt veldig tidlig da.. hjelpes!!
Venter egentlig mensen i morgen eller tirsdag :eek:
 

Vedlegg

  • B2E2F4E1-5CB8-4126-BB30-CBBA7DC2F418.jpeg
    B2E2F4E1-5CB8-4126-BB30-CBBA7DC2F418.jpeg
    30,2 KB · Visninger: 133
Neimen whaaat?!? Her var det lenge siden sist og nå plutselig veldig mye på en gang :eek: Skulle til å
si masse lykke til med enda en operasjon, men shit pomfritt den testen der må jo være positiv?? Har du fler tester eller? Æh, så spennende!!!
Men skjønner at du blir usikker på grunn av operasjonen :Heartred
 
Neimen whaaat?!? Her var det lenge siden sist og nå plutselig veldig mye på en gang :eek: Skulle til å
si masse lykke til med enda en operasjon, men shit pomfritt den testen der må jo være positiv?? Har du fler tester eller? Æh, så spennende!!!
Men skjønner at du blir usikker på grunn av operasjonen :Heartred
Haha.. ja, plutselig ble det spennende her :eek:
Ja, hat flere men de er også utgått på dato.
Sånn som jeg kan lese meg frem til, bør det gå greit med operasjon. Tør ikke si noe til mannen enda. Samtidig bør jeg kjøpe noen tester som ikke er utgått på dato og det får jeg ikke gjort uten å si det til han. Hjelpe meg altså. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg!
 
Oi, det var ett spennende bilde :eek:
 
Haha.. ja, plutselig ble det spennende her :eek:
Ja, hat flere men de er også utgått på dato.
Sånn som jeg kan lese meg frem til, bør det gå greit med operasjon. Tør ikke si noe til mannen enda. Samtidig bør jeg kjøpe noen tester som ikke er utgått på dato og det får jeg ikke gjort uten å si det til han. Hjelpe meg altså. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg!

Det skjønner jeg godt! :eek: Jeg tror også det skal være greit med narkose men bra å vite om noe er på gang slik at narkoselegen kan velge beste type medisiner tror jeg.. Du får teste litt mer og lufte
det i morgen da kanskje? Mer herlighet, skjønner at du blir usikker! Det er jo så vanvittig tidlig også liksom.. har du mulighet til å få kommet deg til et søndagsåpent apotek for å kjøpe ny test da? De er jo litt skumle ift skyggestreker babyplan, så vet ikke hva det vil ha å si at de er utgått på dato. Hvis ikke kan de kanskje ta blodprøve på deg med en gang du møter opp i morgen?
 
Tok en til utgått test.. på enda mer utvannet urin. Viser strek den også. Litt svakere men..
Klarte ikke å holde meg så sa det til mannen :p Han skal på vaktapotek og kjøpe tester som ikke er utgått. Wææææ :eek:
 
Oioioi. Dette her er jo superspennende Lean :nailbiting:
Både operasjon og tester.
 
Det skjønner jeg godt! :eek: Jeg tror også det skal være greit med narkose men bra å vite om noe er på gang slik at narkoselegen kan velge beste type medisiner tror jeg.. Du får teste litt mer og lufte
det i morgen da kanskje? Mer herlighet, skjønner at du blir usikker! Det er jo så vanvittig tidlig også liksom.. har du mulighet til å få kommet deg til et søndagsåpent apotek for å kjøpe ny test da? De er jo litt skumle ift skyggestreker babyplan, så vet ikke hva det vil ha å si at de er utgått på dato. Hvis ikke kan de kanskje ta blodprøve på deg med en gang du møter opp i morgen?
Sender mannen på Apotek nå. Oppdatering kommer :)
 
Mannen er kommet hjem med tester for nesten 700kr :p Nå venter vi på at det er lenge nok siden sist jeg tisset :p
 
Back
Topp