Influensavaksine?

Jeg har heller aldri tatt den, men lurer på om jeg skal gjøre det denne gangen. Har hørt at man kan føle seg ganske dårlig etter vaksinen, er det noen som har fått bivirkninger av den?
Tok vaksinen på onsdag. Eneste jeg har merket er at jeg er litt øm i overarmen der vaksina ble satt. Men det er det eneste.
 
Tok vaksinen på onsdag. Eneste jeg har merket er at jeg er litt øm i overarmen der vaksina ble satt. Men det er det eneste.

Bestemte meg for å ta den, og det eneste jeg også har merket er ømhet i armen. Da blir det forhåpentligvis ikke influensa på meg eller mini :)
 
Tok den forrige uke. Ble litt øm rundt der stikket var, men gikk over etter 1 dag :) ingen andre bivirkninger.
 
Da har jeg også fått vaksinen. Skulle gjerne fått med noen bivirkninger, slik at jeg med god samvittighet kunne slappet av litt hjemme i morgen. xsmile6 Skal på et kurs med jobben, og ryktene sier at det blir grusomt kjedelig. Og ryggen blir nok ikke så glad for at jeg må sitte på en hard plaststol i seks timer... Men så «heldig» er jeg vel ikke.
 
Jeg skal ta i morgen og håper det går greit :)
 
Har tatt vaksinen nå.. Hadde influensa da jeg fødte første gang.. Er ikke å anbefale..
 
Back
Topp