Drømmen om vår lille sitrusfrukt

Takk som spør! Tida går ja gitt, 17+2 nå over midnatt :happy: Det går veldig fint for tiden egentlig, formen er upåklagelig akkurat nå bortsett fra den siste uka hvor jeg har vært forkjøla. Og hodet er mer på nett nå, fortsatt fryktelig nervøs for RUL men begynner å kjenne at jeg koser meg skikkelig med dette :Heartred

Det som ikke minst hjelper da, er at jeg akkurat nå i kveld her jeg ligger på sofaen, tror jeg har kjent de aller første skikkelige sparkene :Heartred:Heartred Har «bobla» litt i noen dager og vært vanskelig å si, men nå altså!! Nå tror jeg virkelig det er lille jeg kjenner og det er helt villt koselig :Heartred


ååååh sååå kooos!!! dem bevegelserne där blir bara bedre og bedre nå fremover!!! önskar jag alltid kunde ha en liten en i magen :hilarious: Savner det sååå! helt frem til på slutten når det föles ut som dem henger knäveck i ribbeina och stanger sine små horn ned i bekkenet :p Men har sin sjarm det og da! gratulerer med livstegn från lille sitrusgutten!
 
ååååh sååå kooos!!! dem bevegelserne där blir bara bedre og bedre nå fremover!!! önskar jag alltid kunde ha en liten en i magen :hilarious: Savner det sååå! helt frem til på slutten når det föles ut som dem henger knäveck i ribbeina och stanger sine små horn ned i bekkenet :p Men har sin sjarm det og da! gratulerer med livstegn från lille sitrusgutten!

:hilarious: :hilarious: Tuuuusen takk, det er veldig herlig!
Måtte gråte bittelitt når jeg skjønte at DER!! er du jo lille venn :Heartred
 
og du! Du som har delat allt med hejagjengen din, jag synes du er litt snål med magebilder alltså! :eek::p

Haha, du har vel litt rett i det! Den har jo kommet litt skikkelig nå, mer «hard» hvertfall. Så vi får se om det blir et bilde i løpet av helga :p
 
Åååååå koselig med spark, Sitrus ❤️ Nyyyyt de! Det er så deilig å kjenne liv! Men.. et lite tips: ikke bli redd eller nervøs hvis det tar litt tid mellom hver gang du kjenner noe nå så tidlig. Han har god plass inni der nå, så du kjenner han nok litt mer sjeldent nå enn om noen uker til ❤️ Tenkte det var greit å minne på, siden jeg ble stressa når jeg ikke kjente noe på en stund når det var så tidlig :)
 
Åååh, så herlig med spark!! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Snart halvveis :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Åååååå koselig med spark, Sitrus ❤️ Nyyyyt de! Det er så deilig å kjenne liv! Men.. et lite tips: ikke bli redd eller nervøs hvis det tar litt tid mellom hver gang du kjenner noe nå så tidlig. Han har god plass inni der nå, så du kjenner han nok litt mer sjeldent nå enn om noen uker til ❤️ Tenkte det var greit å minne på, siden jeg ble stressa når jeg ikke kjente noe på en stund når det var så tidlig :)

Takk for at du minner meg på det, er nok viktig å huske på ja! Har bestemt meg for å prøve å bare nyte når det er der, men ikke stresse for det enda. Er såååå koselig da :Heartred
 
Så fantastisk å høre at du kjenner livet der inne! Det er jo bare så deilig! Fint å høre at du koser deg, ikke lenge igjen til RUL nå!
 
Så utrolig herlig ❤❤ er så glad på dine vegne! Dr første sparkene er helt spesielle, og det er fantastisk gøy. Kjente også de første sparkene 17+2.
 
Åh, så fantastisk at du har begynt å kjenne spark!! Det er nesten grunn nok til å skulle gått for en nummer 3 her. Neida :p Men det er noe helt magisk med de første tydelige sparkene altså. Det man har drømt om såå lenge som har føltes helt uvirkelig at skulle skje med en selv. Og nå er du der! Det er helt nydelig ❤️❤️
 
Åh, så fantastisk at du har begynt å kjenne spark!! Det er nesten grunn nok til å skulle gått for en nummer 3 her. Neida :p Men det er noe helt magisk med de første tydelige sparkene altså. Det man har drømt om såå lenge som har føltes helt uvirkelig at skulle skje med en selv. Og nå er du der! Det er helt nydelig ❤️❤️

Det er SÅ rart! Og så vanvittig nydelig :Heartred
 
Håper du har en super helg, og tenk bare 5 dager igjen til OUL! ❤
 
Når har du time den 28.? Du skal på St.Olavs? Vi har time på svangersskapspoliklinikken på St.Olavs den dagen:happy:
 
Håper du har en super helg, og tenk bare 5 dager igjen til OUL! ❤

Takk for det! Det har vært en fin helg, en del kos og litt travelt, en del ting som skjer for tida som ikke har med graviditet å gjøre. Men stort sett bare fint at tida går, bare 3 dager igjen nå :nailbiting:
Har egentlig vært ganske rolig og avslappa den siste uka eller to, og kjent mye på gleden, men nå begynner jeg å kjenne at nervene sniker seg på i kjent stil.. :wtf: Blir så ufattelig deilig og magisk å få dette overstått om alt går bra!!
 
Lykke til idag!
 
Masse lykke til i dag, Sitrus ❤️ Gleder meg til oppdatering fra deg! Når på dagen i dag har du time?
 
Back
Topp