Hvilken vogn elsker dere?

Helene_her

Andre møte med forumet
Hei!

Vurderer å kjøpe ny vogn fordi fysioterapauten på helsestasjonen frarådet meg å bruke sittedelen i Bogaboo-vogna vår til å sove i (siden man ikke ligger rett med kroppen, men med rompa litt ned).

Hvilken vogn elsker dere?
 
Hei!

Vurderer å kjøpe ny vogn fordi fysioterapauten på helsestasjonen frarådet meg å bruke sittedelen i Bogaboo-vogna vår til å sove i (siden man ikke ligger rett med kroppen, men med rompa litt ned).

Hvilken vogn elsker dere?
Jeg må innrømme at jeg elsker bogabooen
 
Hei!

Vurderer å kjøpe ny vogn fordi fysioterapauten på helsestasjonen frarådet meg å bruke sittedelen i Bogaboo-vogna vår til å sove i (siden man ikke ligger rett med kroppen, men med rompa litt ned).

Hvilken vogn elsker dere?

Skjønner ikke helt det? Det er jo ergonomisk liggedel som ganske mange vogner har. Trudde det var ok?

Eg har hatt både emmaljunga, bugaboo og babyjogger. Likte forsåvidt best bugaboo, men synest det andre 2 var gode også.
 
Jeg ville ikke hørt på det men...

Hadde jeg kjøpt vogn nå og kun trengt fremovervendt hadde jeg kjøpt city elite. Vi har babyjogger city premier og er fornøyd, men er samme sete som bugaboo.
 
Bugaboo Buffalo, sovet mye i den og ikke tatt noe skade v det. Men er det noe spesielt med babyen din siden fyaio sier det, eller?
 
Sovestillingen i Bugaboo er jo den beste. Sønnen min danderte dyner og puter i senga for å få ligge med beina opp til han var ganske stor. Og jeg gjør det samme nå med bekkenløsning.
 
Back
Topp