Mamma-til-2-2020

Første møte med forumet
Hei
Jeg får i mars mitt andre barn og da blir det 11 mnd mellom guttene mine. Har søkt så masse på nett for å finne den beste søskenvognen til en rimelig penge. Har tenkt en del på Baby jogger city select. Er det noen har erfaring med denne eller noen andre forslag? Bekymret for at de store vognen kan bli vanskelig å manøvrere seg inne på butikken. takk for hjelpen damer!!!
 
Jeg får 16 mnd mellom mine og det jeg er sikker på er at de skal sitte ved siden av hverandre. Jeg ser på babyjogger city mini gt double,men litt usikker pga den er forovervendt. Men hvis jeg vil ha en med vendbare sittedelen så er det «bare» bugaboo Donkey og emmaljuna dobbel viking som jeg har funnet. Begge er store sammenlagt så heller veldig mot babyjoggeren.
 
Jeg hadde valgt med sittedel som kan snus. Bugaboo Donkey, vet også Beemoo har en billigere versjon.
 
Har har emmaljunga dobbel viking, valgte den pga vendbare sittedeler og at den er smal nok til å komme inn/ut vanlige dører og de fleste butikker. Matbutikker går fint, mens kan være litt trangt i enkelte overfylte klesbutikker og andre små butikker. Går fint på busser som har doble dører og man kan gå rett inn med vogna, tog går også fint.
 
Har også begynt å se på søskenvogn nå, og klarer ikke bestemme meg :p

Vurderer bugaboo donkey, emmaljunga dobbel viking, TFK twin adventure og beemoo enten LA eller swing+. Men er skikkelig usikker på hvilken vi bør velge..

Det blir 20 mnd mellom dem, så storebror vil være relativt stor, men tenker den blir brukt til og fra barnehage, samt hvis hele familien skal ut på handletur eller trilletur e.l. Usikker om vi blir å ha den med ut på flyreiser f. Eks (all familie bor i flyreiseavstand).

Tenker bugaboo er kjekk i og med at den kan gjøres om til singlevogn også. Da blir den plutselig veldig anvendelig. Men ryggen på sportsdelen er ganske kort? Den er vel lengre på double viking, mener jeg. Og på TFK mener jeg også den er lengre. Skikkelig vanskelig dette :p

Har du funnet ut noe mer på disse to mnd? :)
 
Back
Topp