Ønsket om en liten bønne❤️

Bønna2020

Betatt av forumet
Jeg vet ikke helt hva denne dagboken er god for for noen andre enn meg selv, men trenger ett sted å få ut tanker og slikt i denne perioden..

Jeg er nå 6DPO i PP1 etter SA i juni.
Dette er første EL etter mens i juli, og satser på enten spire eller første mens siden juli!
Det å ikke ha mensen på så lenge får en virkelig til å gå i bakken, er det noe galt med meg? Er det fysisk? Psykisk ? Er det kroppen som sliter med å komme seg? dettw er tanker jeg hadde daglig!
jeg havnet på sykehuset for to måneder siden, ekstrem dehydrering, diaré, migreneanfall og betennelse i tarm, og vet dere hva jenter?
Gyn prøver var fine, blodprøver fine, alt dette kom av min psykiske tilstand, har vært 3 dødsfall i nær familie på 9 måneder pluss en sa, selvfølgelig får jeg en knekk.
Det at jeg endelig har fått EL nå gjør at jeg går og synger om dagen, selv om jeg har kvalme, og stikkinger(murringer) i livmor:hilarious:

Jeg leser veldig mange andre dagbøker her inne, og blir så gira for dere alle sammen❤️
Ja, jeg er foresten 23 år og har en nydelig fantastisk omsorgsfull samboer på 25 og en herlig valp på 5mnd og 40kg(malamute:hilarious:)

håper dere vil følge meg, ha en fantastisk helg alle flotte damer der ute❤️
 
Heihei!

Leit å lese om problemene du har hatt. Håper Det klaffer fort for dere!

Har forøvrig også malamute, snart 4 år og "bare" 36 kg! Hun er en fanghund og mammadalt :smug:

Tusen takk❤️ Det er så herlige hunder, jeg tenker jo at 36kg egentlig er nok, men med en mor på 45 og en far på 65 så tipper jeg han blir hvertfall 50:hilarious: elsker heldigvis store dyr:shy:

Håper det ordner seg for deg og❤️
 
Tusen takk❤️ Det er så herlige hunder, jeg tenker jo at 36kg egentlig er nok, men med en mor på 45 og en far på 65 så tipper jeg han blir hvertfall 50:hilarious: elsker heldigvis store dyr:shy:

Håper det ordner seg for deg og❤️
Ja enig altså, hunder skal være svære! Kunne aldri tenkt meg noe annet enn en mutte, så mye kjærlighet altså :joyful:
 
Håper det klaffer fort for deg snart, trist å lese om dødsfall og SA :( sender masse babystøv :love7
 
Jeg røk på en smell og tok en blendahvit test ista, vet ikke hva jeg håpet på når IKM ikke er før neste mandag men:hilarious:
Jeg har så mye murringer i livmora, men ikke mensensmerter(pleier å ligge i fosterstilling en uke før mens), er såå spent!
Har også så ekstremt mye luft i systemet:angelic: samboeren synes jeg er ekstremt sjarmerende om dagen:hilarious:

Føler meg også litt stølish under navelen?
Også er jeg litt snørrete, men ikke syk, føler meg fin og null feber, har kvalme men den har jeg hatt noen dager:smug:
Håper det er en spire:shy:
 
7DPO
Er det bare jeg som syntes dpoland er kjedelig og uutholdelig?
Har så rare symptomer: støl på begge sidene av magen, kvalm, har litt stikkinger i livmora noen cm under navlen.. er egentlig litt ukomfortabel:hilarious:

Når kan jeg liksom teste?:bored:
Testet ikke sist, hadde ikke hatt mensen etter jeg tok ut pstaven 3 måneder før jeg ble gravid, tok en test fordi jeg var så kvalm og sambo syntes jeg var hormonell:shy:
jeg sier med andre ord at jeg er helt grønn:wacky:
 
8DPO
Hvorfor vil ikke denne murringen i livmora, stikking i livmora og kvalmen gi seg?

Tok selvfølgelig en test i dag tidlig og, så noe der, men IKM er ikke før om 7 dager, så er jo temmelig tidlig:hilarious:

Her har tåken satt seg ute og det er godt og kaldt, var helt perfekt vær for å gå en lang tur med «lille» valpen, han storkoste seg, veldig deilig! Vi gleder oss begge til -20:shy: kanskje jeg bare skal ta med mutten og flytte til Alaska?:bored: Hadde vært deilig, kaldt og godt❤️
Håper alle får en fin uke❤️
 
8DPO
Hvorfor vil ikke denne murringen i livmora, stikking i livmora og kvalmen gi seg?

Tok selvfølgelig en test i dag tidlig og, så noe der, men IKM er ikke før om 7 dager, så er jo temmelig tidlig:hilarious:

Her har tåken satt seg ute og det er godt og kaldt, var helt perfekt vær for å gå en lang tur med «lille» valpen, han storkoste seg, veldig deilig! Vi gleder oss begge til -20:shy: kanskje jeg bare skal ta med mutten og flytte til Alaska?:bored: Hadde vært deilig, kaldt og godt❤️
Håper alle får en fin uke❤️
Jeg tror vi har det helt likt! Er 7dpo i dag tiden går sååå sakte:hungover: Så du noe der hele tiden? Hva testet du med? Følte jeg så noe tidligere i dag, men er nok mest innbilning:sorry: Krysser fingrene for deg!
 
Jeg tror vi har det helt likt! Er 7dpo i dag tiden går sååå sakte:hungover: Så du noe der hele tiden? Hva testet du med? Følte jeg så noe tidligere i dag, men er nok mest innbilning:sorry: Krysser fingrene for deg!

godt jeg ikke er alene:hilarious:
Så no fra rundt 50sek, testet med babyplan tidligtest:joyful:
Føler og det er innbilning:hilarious: krysser fingrene for deg også❤️
 
kikka på den nå siden du spurte, ser den ikke nå lengre:hilarious:
Hva slags test tok du? Så du den lenge?
Babyplan, nei var nok bare innbilning. Nå har jeg bestemt for å gi det en sjanse til på torsdag og hvis ikke den viser noe gir jeg opp denne prøveperioden:depressed:
 
Babyplan, nei var nok bare innbilning. Nå har jeg bestemt for å gi det en sjanse til på torsdag og hvis ikke den viser noe gir jeg opp denne prøveperioden:depressed:

neinei, ikke gi opp allerede torsdag! Da er du jo bare 10DPO! Mange som ikke får positive før IKM !
Tok en test til idag, svak strek idag og:hilarious:
 
Veldig spent denne PP, missforstå meg rett, jeg blir ekstremt lykkelig bare jeg får mensen, med tanke på at det er 4 mnd siden siste mens..
jeg og sambo hadde sex i går og jeg var mye trangere enn jeg pleier å være, pluss at jeg kunne kjenne at han traff livmortappen:hilarious:

hadde en svak strek på test idag også!
Er bare 9 dpo, fikk ikke positiv før 13 dpo sist, så gir ikke opp håpet helt ennå!

symptomer:
Murringer i livmor
Hodepine
Sovner uten sovetabletter siste to dagene fordi jeg er så trøtt
Kvalm
Sulten
 
neinei, ikke gi opp allerede torsdag! Da er du jo bare 10DPO! Mange som ikke får positive før IKM !
Tok en test til idag, svak strek idag og:hilarious:
Hurra!! Da er det jo noe der:smiley-bounce012:Heartpink Jeg vet og sist fikk jeg så vidt strek IKM, men er mest for å beskytte meg selv. Jeg begynte å blø litt etter sex i dag og da tenker jeg automatisk festeblødning (johoo), men prøver å si til meg selv at det sikkert bare er mensen som er på vei. Hvis du skjønner?
 
Veldig spent denne PP, missforstå meg rett, jeg blir ekstremt lykkelig bare jeg får mensen, med tanke på at det er 4 mnd siden siste mens..
jeg og sambo hadde sex i går og jeg var mye trangere enn jeg pleier å være, pluss at jeg kunne kjenne at han traff livmortappen:hilarious:

hadde en svak strek på test idag også!
Er bare 9 dpo, fikk ikke positiv før 13 dpo sist, så gir ikke opp håpet helt ennå!

symptomer:
Murringer i livmor
Hodepine
Sovner uten sovetabletter siste to dagene fordi jeg er så trøtt
Kvalm
Sulten
Strek er strek!!
 
Hurra!! Da er det jo noe der:smiley-bounce012:Heartpink Jeg vet og sist fikk jeg så vidt strek IKM, men er mest for å beskytte meg selv. Jeg begynte å blø litt etter sex i dag og da tenker jeg automatisk festeblødning (johoo), men prøver å si til meg selv at det sikkert bare er mensen som er på vei. Hvis du skjønner?

skjønner deg veldig godt! Kan jo også være skjøre slimhinner fordi de blir tykkere uansett om det er mens eller bebbi på vei! Men jeg og liker å si til meg selv at det mest sannsynlig er mensen, sier man det nok så blir man liksom ikke like skuffet når mens kommer og ekstremt positiv overraskelse om testen blir sterk og fin❤️ Hvor lenge har dere prøvd og hvor gammel er du?
sender deg en klem❤️
 
Back
Topp