St.Olavs Hospital Trondheim

KML

Glad i forumet
Marsboere 2020
Er det noen flere som har dette som fødested?
D har jeg å vi har termin 11.mars :)

Flere? Når?
 
Jupp. Termin 22 mars, men regner med at lille kommer litt tidlig slik som storesøster gjorde. God erfaring der fra sist.
 
  • Liker
Reactions: KML
Ja, termin 10.mars! Kanskje vi treffes? Fikk fantastisk god omsorg og hjelp der forrige gang. Håper å få bo på barselhotellet denne gangen da, samt å slippe å prøve "alle tilbudene". (men om så skulle være, de er gode på både igangsettelse, fødsel, epidural og keisersnitt! Heldigvis)
 
  • Liker
Reactions: KML
Jupp. Termin 22 mars, men regner med at lille kommer litt tidlig slik som storesøster gjorde. God erfaring der fra sist.
Ja d gjorde store store søster her med 9 dager før, tenke (hadde et håp) at mellomste gjorde d å.. men nei da, han kom 4 dager etter termin :bored:
 
Ja, termin 10.mars! Kanskje vi treffes? Fikk fantastisk god omsorg og hjelp der forrige gang. Håper å få bo på barselhotellet denne gangen da, samt å slippe å prøve "alle tilbudene". (men om så skulle være, de er gode på både igangsettelse, fødsel, epidural og keisersnitt! Heldigvis)
Oj så spennende! Ja de er sikkelig flinke! :)
 
Ja d gjorde store store søster her med 9 dager før, tenke (hadde et håp) at mellomste gjorde d å.. men nei da, han kom 4 dager etter termin :bored:
Her kom hun 3 uker før. Familien min går aldri til termin, så regner med neste og blir litt tidlig.
 
  • Liker
Reactions: KML
Ja, termin 17. Mars, storesøster kom 3 dager over termin, blir spennende å se denne gangen :happy:
 
  • Liker
Reactions: KML
Ja, termin 17. Mars. Fødte mine 3 første der også, og har veldig god erfaring derfra. Dem har alle 3 kommet rundt termin (+/- 2 dager), så håper denne også kommer til forventet tid:)
 
  • Liker
Reactions: KML
Back
Topp