Tanker rundt ivf..

Tusen takk - mannen min er helt sikker på at vi snart blir gravide. Jeg sliter med troen.
Det tror jeg også at dere blir! Men kjenner meg igjen i det å miste troen på at det skal gå. Når man kun har negative erfaringer med å bli gravid så er det vanskelig å se for seg noe annet, men de aller aller fleste som kan bli gravid blir det til slutt! Og da er det verdt alle nedturer:)
 
Hei dere!
Vi har nå vært prøvere siden september -18. Ble gravid i april men mistet i uke 7. Har ikke blitt gravid igjen.. Har vært til fruktbarhetssjekk hos Medicus og ikke noe galt med oss. De skal nå i gang med en studie for ivf og siden vi nå har prøvd over 1 år er vi kvalifisert til å være med. Får dekt alle utgifter og får tettere oppfølging. Vi vurderer å starte opp med dette ved neste mens i november. Tenker stadig på om det er for tidlig og om vi burde prøve selv lengre, men kjenner at det tærer enormt på kreftene å fortsette og prøve på egenhånd. Tenker at om vi prøver dette nå så kan vi fortsette å prøve på egenhånd hvis det ikke går på første forsøk før vi blir henvist videre til st.olavs.
Hva ville dere ha gjort? Hvilke erfaringer har dere selv med ivf?
Tenker på et vis at vi er veldig heldige som får denne sjansen mtp at vi slipper å stå på venteliste offentlig selv om det så klart er en stor påkjenning på kroppen å gjennomgå ivf.


Kjør på. Du har i gen garantier for at du får det til på egenhånd . her prøvde vi alt for mange år selv uten resultat. Det tok tid og krefter, også visste vi ikke at vi endte med 8 neg. Ivf runder og fikk barn til slutt via ED. Alle tester vi tok tilsa at jeg lett skulle kunne bli gravid. Men vi visste ikke at mine egg var ødelagt sfa endometriose på eggstokkene..
 
Kjør på. Du har i gen garantier for at du får det til på egenhånd . her prøvde vi alt for mange år selv uten resultat. Det tok tid og krefter, også visste vi ikke at vi endte med 8 neg. Ivf runder og fikk barn til slutt via ED. Alle tester vi tok tilsa at jeg lett skulle kunne bli gravid. Men vi visste ikke at mine egg var ødelagt sfa endometriose på eggstokkene..
Trist å høre at du har hatt en så lang vei for å få barn. Du har rett, ingen garanti for å klare det selv, selv om alt ser bra ut. Har lest om flere som har angret på at de ikke oppsøkte hjelp tidligere. Vi har bestemt oss for å starte opp med ivf ved neste mens i november. Så det blir spennende!
 
Back
Topp