Ømme bryst forsvant ..

Milloo

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Hei:) jeg er i dag gravid i uke 5+2! Jeg fant ut jeg var gravid en uke før ikm pga plutselig veldig store å ømme bryst noe jeg aldri har pleid å ha :p har hatt sånne hele veien .. men i dag har plutselig puppene mine blitt normale igjen, bare pitte litte granne øm :-/ kjenner jeg faktisk blir veldig nervøs av det da jeg har lest en del om MA! Jeg har ikke hatt noen symptomer utenom de brystene ..
er det noen som har opplevd det samme også har det gått bra?? Kjenner jeg trenger litt sjelero no
 
Hos meg var ømme bryst noe som kom å gikk gjennom alle 3 svangerskapene. Hadde en liten stund, så forsvant det og kom gjerne tilbake etter en måned eller så og forsvant igjen. Så at du ikke er øm betyr heldigvis ikke at noe er galt så lenge du ikke har andre symptomer:) jeg har 3 friske å raske barn i dag.
 
Det er helt normalt, hos meg forsvant også de ømme brystene rundt den tiden.
Husk at listen over symptomer på graviditet er en oversikt over symptomer man KAN har, og over symptomer man må ha
 
Hos meg var ømme bryst noe som kom å gikk gjennom alle 3 svangerskapene. Hadde en liten stund, så forsvant det og kom gjerne tilbake etter en måned eller så og forsvant igjen. Så at du ikke er øm betyr heldigvis ikke at noe er galt så lenge du ikke har andre symptomer:) jeg har 3 friske å raske barn i dag.

Okei :) det va beroligende å lese Hehe. Ble så redd jeg at har nesten ikke sovet i natt men skal prøve å slappe av å heller tenke at alt e bra til det motsatte er bevist ☺️
 
Back
Topp