IKM uke 45 2019

Takk for denne!

Jeg hentet jo inspirasjon fra Janet Jackson til brukernavnet mitt :p

Ja, har vært hos gynekolog (er en smule utålmodig....). UL så bra ut, og blodprøvene var visst fine. AMH 15 pmol/L, FSH 3 IU/L, og normale hormonverdier. Han mente jeg kunne se lyst på framtiden...
Så bra! :D Haha, koblet ikke brukernavnet i hele tatt, morsomt. :hilarious:
 
Bruker noen av dere de lilla testene fra clearblue? Jeg er på CD11 i dag, og fikk helt positiv. Fikk negativ CD8 og 9, og så glemte jeg å teste CD10. At jeg glemte en dag har vel ikke noe å si for resultatet? Jeg har vanligvis sykluser på rundt 30 dager, så ble overrasket. Trodde jeg begynte å teste unødvendig tidlig, men tydeligvis ikke. Syntes også at det var rart at den gikk rett på helt positiv, fikk aldri det blinkende smilefjeset. Mulig jeg hadde fått det om jeg hadde husket å teste i går


Jeg innså etter jeg skrev dette at jeg leste av testen feil. Det jeg fikk i dag var det blinkende smilefjeset, jeg hadde misforstått bruksanvisningen :laughing005
 
Last edited:
LHC85 - 34 - PP1 etter SA i uke 20+3 sist - B1- EL22/10 - IKM 5/11

Krysser fingrene for at det går bra denne gangen og vi ALLE kommer i mål <3

Regner med du har trykket feil, men kom opp «uenig» i ratingen din av kommentaren min under her :hilarious::confused004 altså, lov hvis du faktisk var uenig i noe, men dette var til en «lykke til» kommentar til en annen bruker så stusset bare litt
 
Last edited:
Har nå bestilt 50 el tester og 50 g tester fra Kina så får vi de om vi rekker å bruke de denne syklusen
 
Regner med du har trykket feil, men kom opp «uenig» i ratingen din av kommentaren min under her :hilarious::confused004 altså, lov hvis du faktisk var uenig i noe, men dette var til en «lykke til» kommentar til en annen bruker så stusset bare litt

oioi ja klart eg har trykka feil! Sorry :wideyed:
 
Det murrer som bare det og er ømt, en del blankt slim er det og.
Det kjennes ut som EL er i gang, selv om de billige strimlene fra normal er uenig.

Det ble lagt inn «aksjer» på onsdag og i går, og skal jammen ikke se bort i fra at det blir lagt inn i dag og:smiley-angelic001:smiley-ashamed005:excited001:hug003
 
Siden vi ikke har tester i hus så tenkte vi å prøve å ha sex annenhver dag for å treffe el. Men aner ikke hvor langt det går før IKM siden jeg nettopp hadde en sa
 
Har ikke eltester i hus, men nærmer seg mest sannsynlig, så får være flink til å legge inn aksjer. Så langt har det blitt tre kvelder på rad. Så får vi se da :hilarious::hilarious:
 
Jeg kjøpte tester bare ved en tilfeldighet. Aldri testet før. Men har hørt etter at jeg kjøpte de at normal sine er dårlige og upålitelige..
Men men. Jeg kjenner VELDIG godt når jeg har eggløsning hver syklus, og nå kjenner jeg at det er i anmarsj:happy:

Håper det klaffer, er så babysyk nå etter MA, at det går på psyken.
 
CD11 og fikk blinkende smiley på CB Advanced i dag. Da er det bare å få hjem samboer! :smiley-bounce012
 
Tenker å starte testing for EL på mandag (Dag 11). Sist var EL på dag 18, så kan bli ei lang testeuke.
 
Jeg testet i dag og fikk positiv, så tipper el er rett rundt svingen :) I tilfelle var den mye tidligere enn den pleier og da må jeg sikkert hoppe over til Ikm uke 44. Men jeg temper så venter til jeg vet helt sikkert når el er før jeg skifter gruppe :)
 
CD 13 idag, negativ EL test i går, bortreist uten tester nå, men la heldigvis inn aksjer i går :cool14
 
Hva slags symptomer har dere på El og hvor lenge før el begynner symptomene ? Syns jeg fikk så stikkinger i venstre side nå, og litt øm nederst i magen. =) er på cd 9 så kan jo hende det begynner å nærme seg noe, har jo syklus på 26 dager til vanlig.
 
Hva slags symptomer har dere på El og hvor lenge før el begynner symptomene ? Syns jeg fikk så stikkinger i venstre side nå, og litt øm nederst i magen. =) er på cd 9 så kan jo hende det begynner å nærme seg noe, har jo syklus på 26 dager til vanlig.

For min del så får jeg «mens» jeg får faktisk sterkere smerter ved el enn mens. Murring i mage og rygg, kviser og en god del blankt slim.
 
Back
Topp