Så sliten

smørblomst85

Forelsket i forumet
Er 37+4 uker på vei i dag, og har greit å bli potte tett og skikkelig forkjølet.
Sover greit om nettene etter forholdene, og har sovet på dagtid de siste dagene også.
Men allikevel greier jeg ikke hente meg inn igjen, og er så utrolig trøtt og sliten.
Flere?
 
Har det på akkurat samme måte..er helt tappet for energi og gleder meg sånn til å bare føle meg litttt opplagt igjen!
 
Jeg er bare 34 uker på vei, men har akkurat begynt på en forkjølelse og Jaaaa jeg er så sliten! Og med 2 viltre gutter i huset blir det ikke mye pause. Men i dag så de at mamma ikke var bra, så de foreslo at vi la oss alle 3 i storesenga, de med nettbrett vel og merke, så jeg fikk hvile litt :happy: snille godgutter :love7
 
Er ikke forkjøla, men er kjempesliten. Gått med nesten konstante kynnere og murringer siden torsdag nå, skal på sykehuset i morgen for vekstestimering, og er veldig spent på hva de sier om formen min.
 
Jepp, utslitt, alt er slitsomt.
Er tett i nesa pga hovne slimhinner, og sliter med pusten fordi lungene er sammenklemt. Våkner om natta for å tisse ørti ganger.

Må legge meg nedpå hele tiden, og etter en dusj eller andre utskeielser må jeg ha en dupp.
Svetter og puster og peser.

Men det er jo forsåvidt trivelig å hvile, så prøver å kose meg mest mulig med det.
 
Ikke helt det samme her. Men jeg ble nok veldig sliten i går uten å merke hvor sliten jeg egentlig var. Endte med å måtte dra på akutten, med lepper som så ut som jeg hadde spist blåbær, og blå fargede fingre. Var i byen hele dagen på vekstkontroll og så spiste vi middag med pappa, dama og søsteren min. Avsluttet med en heftig runde amerikaner som endte opp med at jeg måtte spille siste runden liggende på gulvet i håp om å få fargen tilbake. Men alt så heldigvis fint ut, å det var nok bare rett å slett at det ble litt i meste laget. I dag er formen tilbake etter en god natt med søvn. Lille snipp har heldigvis også gitt livstegn fra seg i dag, selv om det var en sånn, ikke rør meg, jeg sover bevegelse :shy:
 
Back
Topp