Prøverøret

Ble litt stille her etter det avbrutte ferskforsøket i august. Er nå godt i gang med nytt forsøk. Faktisk så er det uttak til torsdag:nailbiting: på kontrollen dag 8, ble det målt endometrium ca 8,5. Høyre side: 4 follikler fra 13mm til 17mm + 7 under 10. Venstre side: 9 follikler fra 11mm til 16mm + 2 under 10. Er nå på dag 9 og satt eggløsningssprøyten i kveld. Medisinfri i morgen. Uttak dag 11:) Er mye mer enstelig denne gangen. Tror det virkelig gikk opp for meg under uttaket sist. Det var en virkelig vond opplevelse og kroppen sa på en måte ifra at det ble for mye. Det er ikke noe tull dette vi driver med! Er redd for alt som kan gå galt. Prøver selvsagt å legge bort alle negative tanker og tenke på alt det fine. Jeg er heldig som i det hele tatt har denne muligheten
 
Nyt medisin fri imorgen og lykke Lykke til!
 
Enda et uttak overstått jeg ba om ekstra lokalbedøvelse. Det var helt himmelsk! Kjente nesten ingenting. Ble 5 egg ut denne gangen da. To var umodne og to var normalt befruktet i dag... jeg har jo bare dårlig erfaring med å ha så få egg igjen dagen etter uttak, at jeg føler jeg ser hvilken vei dette går. Er ikke særlig optimistisk akkurat nå, nei:( Nå har jeg taklet et negativt fryseforsøk og et avbrutt ferskforsøk på bare noen få måneder og begynner å miste håpet litt. Føler jeg får for lite medisiner. De er jo så redde for at jeg skal bli overstimulert at de stopper for tidlig... tror kroppen min fint hadde taklet en ekstra dag med medisiner.
 
Vet du noe om hvordan det har gått ?
 
I morgen er dagen for innsett. Skulle virkelig ønske de kunne si fra på mandag at eggene ikke klarte seg når innsett er tirsdag. Dette er jo pining! Sjekker de virkelig ikke eggene før på tirsdag??
 
I morgen er dagen for innsett. Skulle virkelig ønske de kunne si fra på mandag at eggene ikke klarte seg når innsett er tirsdag. Dette er jo pining! Sjekker de virkelig ikke eggene før på tirsdag??
Ofte tar de opp dagen før, men noen tar opp samme dag og. Når på dagen har du time ?
 
Sto opp tidlig i dag. Satt med telefonen i hånden fra kl 08:talk030. Grinte litt for meg selv, fordi jeg gruet meg sånn til de skulle ringe. Ja, jeg var jo helt sikker på det:rolleyes:
De ringte ikke:happy093
Ruger nå på en fin blastocyst som faktisk hadde begynt å "klekke":joyful: Ikke nok med det - vi får kanskje en på frys også
 
Sto opp tidlig i dag. Satt med telefonen i hånden fra kl 08:talk030. Grinte litt for meg selv, fordi jeg gruet meg sånn til de skulle ringe. Ja, jeg var jo helt sikker på det:rolleyes:
De ringte ikke:happy093
Ruger nå på en fin blastocyst som faktisk hadde begynt å "klekke":joyful: Ikke nok med det - vi får kanskje en på frys også
Se der, så fantastisk. Kvalitet sier jeg :D
 
Så supert resultat :happy:

Gratulerer som ruger :D
 
Rugedag 4, 9 dpo (12/10):
Våknet på morgenen uten noen symptomer. Eller...brystene har vært litt ømme og noe større de siste dagene. Tok en test på morgenen i dag som fikk en svaaaaak antydning til strek. Tok en til som ble helt lik. Har lært meg at når jeg må myse og oppsøke riktig lys for å se streken, da er det negativt resultat. Ble litt irritert egentlig fordi jeg har på en måte følt meg gravid. Kommer sånne bølger over meg med tyngde og murring i magen som gjør meg så sikker på at noe er på gang. Når jeg tenker meg om så har jeg hatt rar luktesans og grått lett de siste dagene (+et "symptom" som er litt TMI:smiley-ashamed008) jeg er jo ikke sånn til vanlig. Får se hva testen viser i morgen:nailbiting:
 
20191014_132416.jpg


Rugedag 6 etter innsett av blastocyst
 
Back
Topp