Skjult

Labbetussa

Glad i forumet
Himmelbarn
Marsipanene 2019
❤ Aprilbarna19 ❤
Hei! Jeg har hatt tilgang til skjult, men har pga sykdom ikke bidratt noe særlig. Kom inn sent og har vært syk de siste par mnd. Nå er jeg utestengt, uten forvarsel. Hadde vært greitt å få en sjanse til å skjerpe seg før jeg ble fjerna, synes nå jeg. Hva skjer nå, er jeg utestengt for alltid?
 
Hei:) Du er ikke utestengt! Du har kun minstet tilgangen pga lite aktivitet. Du kan få tilgang igjen når det har gått 2 uker. Vi i det skjulte mars forumet har bestemt reglene sammen og reglene er like for alle:)
 
Yes. Greitt o_O i aprilforumet får man varsel før man blir stengt ute, det hadde kanskje vært noe å vurdere. Samt å sette objektive regler for hva som regnes som nok aktivitet så man ikke blir heeelt tatt på senga. Om to uker har jeg født så når jeg blir fjerna uten varsel akkurat nå er jeg ikke særlig motivert for å komme tilbake...
 
Yes. Greitt o_O i aprilforumet får man varsel før man blir stengt ute, det hadde kanskje vært noe å vurdere. Samt å sette objektive regler for hva som regnes som nok aktivitet så man ikke blir heeelt tatt på senga. Om to uker har jeg født så når jeg blir fjerna uten varsel akkurat nå er jeg ikke særlig motivert for å komme tilbake...
Jeg tenker at ett forvarsel hadde et greit og det har nok vært en glipp fra TGA her regner jeg med.

Jeg gir deg tilgangen tilbake nå.
 
Back
Topp