Noe må gjøres!

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Jeg gikk på vekta idag og fikk litt noia :facepalm:
Økt 5kg etter jeg ble kvitt babykiloene med minsten...

Jeg kan være ærlig og si at jeg har vært sløv. Jeg går endel, men hater trening. Elsker søtsaker :banghead:

Kan noen motivere meg til å snu dette? :happy:
 
Hei og velkommen inn til oss.

Det viktigste er ikke trening med høy puls, men faktisk det å komme seg opp av sofaen og bevege på seg.
Er egentlig litt for glad i søtsaker selv, men klarer for det meste å holde meg unna
 
Velkommen hit :) å være aktiv her har både motivert og hjulpet meg mye.
Aktivitet av alle typer og litt økt fokus på kosthold gir raskt resultarer.
 
Jeg henger meg gjerne på deg og kan være din "motivasjonsvenn"! :)
Etter en senabort 10.august raste jeg ned 8kg (la på meg 6kg i svangerskapet) men nå sitter resten bom fast.

Jeg har planer om å begynne på treningssenteret igjen i morgen og jobber med å være flinkere med maten. Har igrunnen hatt lite matlyst siste tiden men den begynner å komme seg så det er nå jeg må passe på..

Vi var totalt sukkerfri fra 01.01.19 og til 15.03.19 noe som var helt fantastiskt når vi kom inn i det, men veldig hardt i starten. Vi fant da sukkerfrie alternativ til kos, men kommer nok ikke til å ta en så streng retning nå.
Håper å gå ned 8kg minst innen slutten av året, med mindre vi skulle være så heldige å bli gravid igjen.
 
Jeg har lurt på det samme selv AnneS.. Motivasjonen er på bunnen.
Spiste en god del nøtter tidligere. Pistasjnøtter. Så høyt saltinnhold, og så utrolig mange kalorier. Men jeg var helt hekta og kunne tømme en pose hver eneste kveld :eek::eek::oops:
Kuttet ut nøttene for 3 uker siden og tar tapt både vekt og cm. Var nok mye vann i kroppen der pga alt saltet. Også drakk jeg så mye vann når jeg spiste nøtter.

Ehh.. det var ikke svar på det du lurte på. For meg har det funket å endre på rutiner. Du er glad i snop skriver du? Når spiser du snop? Hva spiser du? Begynn å spis noe annet enn favoritten, og spis i andre settinger. Kanskje det ikke frister like mye?
 
Måtte en tur på vekta jeg nå og den viste 3 kg opp:eek: Burde egentlig ikke bli overraska da jeg både ser det og kjenner det på klærne:rolleyes:
 
Back
Topp