Hvor kan man bruke disse "magiske" svampen?

Jeg bruker de fra Nille til nesten alt. Innsiden av glassdørene til peisen blir helt rene for sot, hvite såler på sko blir hvite igjen, dusjfører blir kalkfrie.. Elkser dem!
 
Jeg bruker de fra Nille til nesten alt. Innsiden av glassdørene til peisen blir helt rene for sot, hvite såler på sko blir hvite igjen, dusjfører blir kalkfrie.. Elkser dem!
De på nille funket bra i dusjen her, men var ikke like imponert når jeg måtte skrubbe noe som var størknet inni kjøkkenskapet. Det tok det til slutt, men måtte nye hard skrubbing til. Prøvde også inni stekeovnen og det fungerte greit der det ikke var størknet og svidd ost eller hva det var, da smuldret svampen opp når jeg prøvde å skrubbe der. Men ja de fra nille fungerer supert på badet, i dusjen og på flater som ikke har noe som er størknet og som må skrubbet bort. Dette er min erfaring da :p
 
Dusjen, vasken, om du har fått svarte striper på veggen/merker etter sofa f.eks er de super
 
Obs, noen av disse magiske svampene inneholder små glasspartikler som kan slipe ned det du vasker, så de skal ikke brukes på platetopper, høyglans, glaserte fliser. Heller ikke malte overflater.

Brukt mine på malingsrester på gulv helt topp, men funket ikke når jeg skulle vaske over en malt seng, det ble å male hele greia på nytt.
 
Lakk fra hva slags underlag? :shy: eller, hva var lakkert?
Jeg fjernet pennstreker fra en lakkert kommode med en slik, lakken er heldigvis like fin:)
Jeg fjernet kulepenn fra hvitt lakkert bord med de og det ble tydelig merker der hvor jeg brukte svampen :meh: Skal sies at jeg skrubbet ganske hardt og lenge.
 
Jeg fjernet kulepenn fra hvitt lakkert bord med de og det ble tydelig merker der hvor jeg brukte svampen :meh: Skal sies at jeg skrubbet ganske hardt og lenge.
Uff da :shy:
Jeg trengte ikke skrubbe så lenge, så har nok mye å si. Var ganske ferske streker :shy:
 
Back
Topp