Bilstolpose for høst og vinter

twinsplusone

Betatt av forumet
Jeg har begynt å tenke på transport høst og vinter med mini som nå er en måned. I teorien synes jeg bilstolpose virker genialt. Ser enkelt ut og får strammet selene inntil kroppen på han. Men er det genialt i praksis? :rolleyes: Eller blir det bare veldig klumpete og upraktisk i de minste bilstolene? Har en Besafe izi go modular om det har noen betydning.

Eventuelt noen anbefaling av pose?
 
Synes det er helt genialt! Super praktisk. Har kun hatt vinter bilpose, brukt teppe høst/vår (kunne tenkt meg tynn pose, men har liksom ikke tatt meg råd til det). Det er ikke anbefalt med mye tøy på babyen i bilstolen slik at man får strammet selene godt og det er mye enklere å få det lunt og varmt med pose enn teppe. Er bare å åpne posen hvis det blir for varmt.


Når det er sagt vet jeg flere her inne som har klart seg fint uten pose og ikke savnet det, men her meldte behovet seg fort.
 
Er desidert best i de små bilstolene og deilig når de er små. Jeg lånte i vinter (fødte i februar), bare brukt teppe i sommer og kommer til å fortsette med teppe ut på vinteren pga jeg er gjerrig og gidder ikke kjøpe for 2-3 mnd. Vi kommer til å bytte bilstol når ho bikker 9 kg i vinter en gang og da er det ikke like praktisk med pose i de store bilstolene.
Og er ikke klumpete i babystol med bilstolpose. De er laget for de :)
 
Jeg ville ikke vært foruten;-)

Hadde en voksi pose som ble brukt fra tidlig oktober-april og vi brukte den så og si hver eneste dag:)

Elsket at jeg slapp å kle på henne masse klær når vi skulle ut av huset, følte (og viste) at hun var tryggere med seler godt intill kroppen.

Og det virket som hun lå mye lunere og finere i posen enn uten den:)
 
Helt genialt! Vår er født i desember og vi hadde både vinterpose og vårpose (easygrow begge to, ene kjøpt brukt og andre ny), brukte de også i vogna istedet for stor pose!
 
Kjenner ikke den bilstolen, men bilstolpose var genialt i babybilstolen. Brukte en vår/høstpose og bare supplerte med et teppe
 
Hadde vinterpose, men vår unge hatet det. Han ble veldig varm til tross for at vi hadde den helt åpen og ble lite blid når den ble lukket. Hvis jeg skulle valgt igjen, hadde jeg nok prøvd med vårpose og hatt teppe over på de kaldeste dagene, for da blir det ikke så klamt i bilen :)
 
Jeg er litt todelt i meningen min om det, og jeg har to poser til og med:hilarious:
Ja, det er syyyykt deilig å bare plassere baby i setet uten å kle på... MEN så er det ikke alltid jeg skal ha med bilstolen inn på ulike plasser, og da blir mini fryktelig kald på vei fra bilen og inn, om jeg ikke putter han i vogna eller har med teppe.... så svaret er litt todelt! Skulle egentlig ønske mini var litt lettere, for han er så sykt tung å bære rundt på i bilstolen...
 
Back
Topp