Dette er oss

31 år bor i Rogaland. Er alene med ei på to år og venter nummer 2 nå i oktober. Har vert alene fra toåringen var nyfødt. Hun bor hos meg 100% og sånn blir det med begge når babyen kommer (samme far) men vi har det veldig fint og barnefar er på besøk her flere ganger i uken, bidrar litt i hjemmet. Vi er gode venner og setter pris på å gjøre ting sammen alle 3 (4) :happy:
 
Hei!

Alenemamma som også har en ny baby i magen. Livet blir ikke alltid som tenkt, men da får man gjøre det beste ut av det :)
 
Hei , ble alenemamma med en liten jente. Mer har ikke lyst å skrive her :)
 
Hei, jeg er 35 år og er alene med en herlig frøken på 4 mnd. Ble alene mens jeg var gravid, så har vært alene siden starten
 
Hei! Da hører jeg til her også. 30 år gammel med en liten gutt på rundt året :)
 
Hei
Jeg har vært alene med 2 barn siden i fjor sommer.
Blir nok hengende her lenge..
 
Har ikke presentert meg her; 36 år med to store barn, og en liten på vei :)
Vil være mer aktiv på skjult forum.
 
Hei

Mor på 36 år med 2 barn på 7 og 9 år, bur på Vestlandet og vert aleine siden 2015. Kort om oss :)
 
Hei :) Jeg er 38 år, bor i Trøndelag og er gravid for første gang ved hjelp av donor :)
 
Hei[emoji172]

Jeg er 32 år, gravid med første barn. Termin i mai 2018.

Bor i Bærum. (Flyttet hit nylig for å få større sted, plass til besøk og at barnet skal få eget rom)

Ikke sammen med bf, ikke bor med bf, men har kontakt.

Retter denne jeg, gravid for andre gang:Heartred termin i februar 2020, flyttet straks rett ved Drammen, 34 år.
 
Hei:) har blitt alenemor og vil inn på skjult forum
 
Her kan jeg også være med!:)
Jeg er selvvalgt alenegravid, termin i november og jeg venter en liten gutt! Babyen er laget i Danmark ved hjelp av donor.
Gleder meg veldig til å starte ny tilværelse som mamma:Heartblue
 
Alene med jente på 12 og er god venn med bf. Nå gravid med donor, termin Mars 2020! Vi gleder oss til det nye familiemedlemmet kommer:Heartbigred
 
Er 37år. Bor alene med mine 4 barn . Og tydligvis en liten blindpassasjerer i magen .. fikk en positiv graviditetstest for to dager siden.
 
28 år, skal snart levere inn søknad om seperasjon og flytte ut med mini på 14mnd.
 
Vært alene med ett barn siden hun var baby, er 27 år :) Etablert på nytt, men syns forumet er aktuelt for meg likevel da jeg som andre står i utfordringer som følger med å ikke være sammen med barnefar :)
 
22 år gammel fra Sørlandet, alene med ei jente på 14 måneder. Vært «alene» med henne siden hun var 4 måneder, men bf har samvær annenhver helg. Flyttet av eget ønske:)
 
Hei,

Kommer til å bli alene , har ikke vært sammen med bf.
Termin i mars 2020 :)
 
Back
Topp