IKM uke 38

Bare sett meg på TR :'( Det kom en god dose rødt slim i ettermiddag :( Tror jeg tar en pause fra babyverden..og alt av tester. Skal ordne meg med legetime og gynsjekk når trhelvettet er over. Takk for følget i denne koselige ikm-gruppa:) Masse lykke til deg som er gravid og deg som er ventende :love2:love2
:Heartbigred stor klem, håper det ordner seg for deg snart. En pause er godt av og til, er her når du kommer tilbake:love7
 
Oi se her ja! Hvilken dpo er du?
Tror jeg er 12 dpo, men siden jeg var på «ferie» tok jeg ikke eltester, så har bare regna ut fra forrige mensen denne gangen:) Skal på apoteket å kjøpe tidligtester senere idag :D
 
Takk for gratulasjoner og masse masse lykke til for dere andre som fortsatt venter!

Har fått meg legetime i morgen, synker vel ikke emhelt inn før jeg har fått det stadfestet der :)
 
Ser jeg syner, eller er det en svak strek her??! :eek::D Dette er ikke tidlig test engang! Håper håper håper den blir sterkere, men er den siste testen jeg har:( Må innom butikken nå når jeg leverer junior i barnehage for å kjøpe flere tester!
Vis vedlegget 308156

Med en sånn strek slo min digitale ut på 1-2 :woot:
 
Med en sånn strek slo min digitale ut på 1-2 :woot:
Ikke frist meg :p Jeg har en digital jeg skal spare til helga, men «faster» i tre timer nå for å få tatt en tidligtest nå i kveld, så om det kommer strek/ synlig strek tar jeg kanskje en digital :hilarious:
 
Batteriet på min digitale test døde plutselig i dag. Stakkars samboeren min trodde jeg mente den lille som blir til i magen da jeg ropte "åh, den døde!" Stakars søte han <3
 
Mye kluss med kroppen etter uttak av spiral for 6 uker siden..men jeg skal nok høre til på denne gruppa :happy:

Prøver-på-nr2:Heartred - 25 år - B nr 2 - PP1 - EL 7/9 - IKM 21/9

Fikk positiv test i dag - så kan settes på gravid :Heartblue:Heartpink
 
CD13 og enda er par dager til mensen, men idag har jeg plutselig fått en stikkende smerte i det venstre brystet/rundt brystvorten :nailbiting: Det andre er også ømt, men bare vanlig ømt, ikke sånn som det venstre! Aldri hatt det sånn før, og det har vart siden i ettermiddag, har skifta bh og alt :hilarious: Er nok bare meg som overanalyserer nå, for jeg hadde en negativ test igår, men skulle bare så inderlig ønske det betydde noe..!
 
CD13 og enda er par dager til mensen, men idag har jeg plutselig fått en stikkende smerte i det venstre brystet/rundt brystvorten :nailbiting: Det andre er også ømt, men bare vanlig ømt, ikke sånn som det venstre! Aldri hatt det sånn før, og det har vart siden i ettermiddag, har skifta bh og alt :hilarious: Er nok bare meg som overanalyserer nå, for jeg hadde en negativ test igår, men skulle bare så inderlig ønske det betydde noe..!

spennende :D det er jo noen som ikke får positiv test før etter IKM!!

Jeg overanalyserer også alt, selv om jeg vet at alt håp er ute (jeg spotter alltid før mensen, og er ingen unntak denne gangen heller), så sitter jeg fortsatt her og tenker at puppene er mer ømme enn det de har pleid å vært og om ikke det kan bety noe :hilarious:
 
spennende :D det er jo noen som ikke får positiv test før etter IKM!!

Jeg overanalyserer også alt, selv om jeg vet at alt håp er ute (jeg spotter alltid før mensen, og er ingen unntak denne gangen heller), så sitter jeg fortsatt her og tenker at puppene er mer ømme enn det de har pleid å vært og om ikke det kan bety noe :hilarious:
Hadde jo vært helt fantastisk om det gjaldt meg denne gangen, men tør ikke håpe for mye!

Haha er helt lik! Er overbevist om at det er annerledes denne gangen enn tidligere, særlig i venstre pupp :hilarious:
 
Hadde jo vært helt fantastisk om det gjaldt meg denne gangen, men tør ikke håpe for mye!

Haha er helt lik! Er overbevist om at det er annerledes denne gangen enn tidligere, særlig i venstre pupp :hilarious:

Hahah faktisk så er venstrepuppen værre hos meg også :hilarious:

Jeg skal krysse fingrene for deg :Heartred:Heartred
 
Det er sååå spennende å følge med på dere alle her inne. Krysser fingrene for at det blir flere postitivt tester frem til helgen :Heartred
 
Jeg tok en negativ rfsu i gårkveld, men stressa ikke noe før rfsu testen idag. Testen var svak i begynnelsen, men ble litt bedre etter hvert
955613C6-5FD3-45C2-847A-DAFB851BCE45.jpeg

Tenkte at nå får jeg bare dumme meg ut å ta cb-digitalen au ettersom min erfaring fra forrige svangerskap er at rfsu suger. Så jeg tok cb på samme morgenurin:hilarious:
21D8C3AC-E628-4003-9590-E020737F41BB.jpeg

JEG KAN SETTES PÅ GRAVID NÅ TROR JEG :D
 
Back
Topp