IKM uke 39

5dpo
Trodde plutselig jeg kjente mensmurringer, meeeen tror egentlig bare det var generelle korsryggsmerter kombinert med luft. Hahaha.

Ellers har jeg ømme pupper, men det har jeg ofte mellom EL og IKM, så det kan man jo ikke feste noen lit til.

Kan ikke disse dagene gå litt fortere???
 
Jeg dro selvsagt avgårde og kjøpe A1 tester. Og som den testetøsa jeg er så greide jeg så selvfølgelig ikke å vente til imorgen med å teste. Men så langt så synes jeg jo selv at det ser positivt ut :) men kjenner jeg er litt redd skuffelsen skal komme

Øverste bilde er redigert, nederste er ikke.
 

Vedlegg

  • IMG_20190918_164534.jpg
    IMG_20190918_164534.jpg
    16,9 KB · Visninger: 74
  • IMG_20190918_164031.jpg
    IMG_20190918_164031.jpg
    10,2 KB · Visninger: 69
Jeg dro selvsagt avgårde og kjøpe A1 tester. Og som den testetøsa jeg er så greide jeg så selvfølgelig ikke å vente til imorgen med å teste. Men så langt så synes jeg jo selv at det ser positivt ut :) men kjenner jeg er litt redd skuffelsen skal komme

Øverste bilde er redigert, nederste er ikke.
Ser noe her:)
 
Jeg dro selvsagt avgårde og kjøpe A1 tester. Og som den testetøsa jeg er så greide jeg så selvfølgelig ikke å vente til imorgen med å teste. Men så langt så synes jeg jo selv at det ser positivt ut :) men kjenner jeg er litt redd skuffelsen skal komme

Øverste bilde er redigert, nederste er ikke.
Skimter noe :) håper det blir sterkere
 
Jeg dro selvsagt avgårde og kjøpe A1 tester. Og som den testetøsa jeg er så greide jeg så selvfølgelig ikke å vente til imorgen med å teste. Men så langt så synes jeg jo selv at det ser positivt ut :) men kjenner jeg er litt redd skuffelsen skal komme

Øverste bilde er redigert, nederste er ikke.
Ser på begge to!!!! Kult! :)
 
5dpo
Trodde plutselig jeg kjente mensmurringer, meeeen tror egentlig bare det var generelle korsryggsmerter kombinert med luft. Hahaha.

Ellers har jeg ømme pupper, men det har jeg ofte mellom EL og IKM, så det kan man jo ikke feste noen lit til.

Kan ikke disse dagene gå litt fortere???
Veldig myyye fortere!! Jeg er så kvalm nå at håper det er en spire som gjør det. For orker ikke noe sykdom nå!
 
Veldig myyye fortere!! Jeg er så kvalm nå at håper det er en spire som gjør det. For orker ikke noe sykdom nå!

Samme her. Er skikkelig kvalm og uvel, så håper det er en spire bak disse svake testene, ikke gøy å være kvalm.
 
Jeg dro selvsagt avgårde og kjøpe A1 tester. Og som den testetøsa jeg er så greide jeg så selvfølgelig ikke å vente til imorgen med å teste. Men så langt så synes jeg jo selv at det ser positivt ut :) men kjenner jeg er litt redd skuffelsen skal komme

Øverste bilde er redigert, nederste er ikke.
Ser streken der altså :happy: håper den blir sterkere utover uka!
 
Ser streken der altså :happy: håper den blir sterke utover uka
Det håper jeg også. Og sånn det er nå føler jeg meg veldig gravid. For jeg er skikkelig kvalm og uvel. Kjedelig å skulle være sånn om dette ikke viser seg å bli til noe :hilarious:
 
Jeg dro selvsagt avgårde og kjøpe A1 tester. Og som den testetøsa jeg er så greide jeg så selvfølgelig ikke å vente til imorgen med å teste. Men så langt så synes jeg jo selv at det ser positivt ut :) men kjenner jeg er litt redd skuffelsen skal komme

Øverste bilde er redigert, nederste er ikke.
Så spennende!! Hvilken DPO var du igjen?
 
Så spennende!! Hvilken DPO var du igjen?
Litt usikker. Går sånn egentlig ut fra at jeg er 7 dpo, mtp når El testene ble negative. Men de var veldig lenge positive. Og har enda ikke hatt tanta på besøk siden uttak av spiral 30.juli.
 
8dpo

Har følt meg ganske vanlig i dag med litt murring nå og da, vært hektisk på jobb så ikke fått følt noe på kroppen. Jobbet 12 timer og nå kjenner jeg murringene igjen. Spennende fremover kjenner jeg. Hater å vente!

Føkk dpoland!
 
Hørt om at man kan bli gravid uten at mensen kommer igjen. Krysser alt jeg har for deg! Blir gøy å følge testingen videre.
Ja, både min søster og min mor har blitt gravide før de har fått tilbake mensen etter uttak av spiral. Så jeg håper at dette kanskje kan gjelde meg også :happy:
 
Back
Topp