IKM uke 39

Symptomer i dag 7/8dpo.
* Litt kvalm
* Strekker nederst i magen når jeg reiser meg
* Litt murringer på morgenen

Dere da?
 
Fortsatt murringer, stikking og litt uvel til tider. Men denne testen fra i dag er jo kritt hvit. Jaja vi får se. :happy::happy:
 

Vedlegg

  • PhotoEditor_20190918_113246440.jpg
    PhotoEditor_20190918_113246440.jpg
    10 KB · Visninger: 47
Symptomer i dag 7/8dpo.
* Litt kvalm
* Strekker nederst i magen når jeg reiser meg
* Litt murringer på morgenen

Dere da?

Kjente antydning til strekk i ligamentene når jeg snudde meg i går kveld. I dag har jeg rapt en del, noe jeg gjorde MYE sist jeg var gravid. Ble ikke sånn skikkelig kvalm da, men satt og rapte konstant :laughing021 Røyk på en test i dag og synes jeg skimter en svaaaak strek, men fortsatt bare 7 dpo, så veldig tidlig!
 
Her var hun som ikke skulle teste før rett rundt IKM, brente av den siste testen jeg hadde hjemme nå idag ca 7dpo.
Har redigert bildene litt, men jeg med mitt streksyn synes jeg ser noe. Noe jeg ofte gjør. Men aldri på denne type test.

Ser dere nå?
 

Vedlegg

  • IMG_20190918_120853.jpg
    IMG_20190918_120853.jpg
    22,7 KB · Visninger: 64
  • IMG_20190918_120732.jpg
    IMG_20190918_120732.jpg
    23,5 KB · Visninger: 64
Her var hun som ikke skulle teste før rett rundt IKM, brente av den siste testen jeg hadde hjemme nå idag ca 7dpo.
Har redigert bildene litt, men jeg med mitt streksyn synes jeg ser noe. Noe jeg ofte gjør. Men aldri på denne type test.

Ser dere nå?
Med velutviklet streksyn ser jeg definitivt en strek! :wideyed:
 
Med velutviklet streksyn ser jeg definitivt en strek! :wideyed:
Godt at det er flere her med godt streksyn.

Nå når jeg har startet så føler jeg at jeg bare måå kjøpe flere tester, ihvertfall med dette resultatet. Men det store spørsmålet da er hvilken test er best:rolleyes: for tror ikke jeg greier å vente på å skulle få noen i posten da de sikkert ikke kommer før over helga :bag:

Kan å legge til at jeg er ganske kvalm, og har masse murringer, stukkinger og en slags kiling i magen :smiley-angelic006
 
Godt at det er flere her med godt streksyn.

Nå når jeg har startet så føler jeg at jeg bare måå kjøpe flere tester, ihvertfall med dette resultatet. Men det store spørsmålet da er hvilken test er best:rolleyes: for tror ikke jeg greier å vente på å skulle få noen i posten da de sikkert ikke kommer før over helga :bag:

Kan å legge til at jeg er ganske kvalm, og har masse murringer, stukkinger og en slags kiling i magen :smiley-angelic006
Alt annet enn RFSU tør jeg påstå :)
 
Ikke prøvd A1 sine g-tester, men god erfaring med EL-testene deres. ClearBlue er jo bra, men dessverre dyre. Hva er vente for noe? :laughing002
Ja, ikke sant.. Hva er det for noe, får reise ut å kjøpe noen 2-4 tester da :hilarious::hilarious:
 
Ser ut som det stemmer ja? Hva er du usikker på? Vil tro FF retter seg om det brått faller nå
Nei føler bare det har vært så uregelmessige temperaturer denne mnd, og skjønner meg ikke helt på det..for pleier aldri å ha så lang syklus som ff nå har spådd
 
Back
Topp