Om du ikke hadde måttet ta hensyn til noen andre, hva hadde barnet hett?

Første hadde hatt samme navnet som han har, nummer to ville blitt enten dominic eller nathaniel, men samboer liker absolutt ikke de navnene...

Hadde jeg skulle valgt navn til jente så ville det blitt thale constanse :)
 
Gabriel❤️ Alltid elsket navnet, men så kalte min stesøster det. (Hun visste ikke at det var mitt ønskenavn)

Samme her Har elsket det navnet bestandig og vet ikke om noen som heter det. Men samboeren min synes ikke det er noe fint. Vi har veldig forskjellig smak i navn, så det er vanskelig å bli enig om noe.
 
De to eldste hadde muligens fått de navnene de har.

Har likt Aron siden før jeg i det hele tatt ønsket meg barn. Ble nedstemt umiddelbart :confused:
 
Espen og Laura (det er også det de heter)
Og minste hadde blitt Åke Mathias eller Gunnbjørg Olava (evt Olava Johanne)
 
Iben her også.
Eller Mathea. Her vi bor uttaler innbyggerne det som MATThea, derfor ble det ikke det på førstemann.
 
De hadde nok hett det samme, jeg bestemte begge navnene :) hadde droppet mellomnavn på dem hvis det var opp til meg da
 
Før noen av ungene kom hadde de nok hett Marie og Fredrik hvis jeg skulle ha bestemt et guttenavn og et jentenavn.
Nå fikk storesøster et annet navn pga diverse omstendigheter, og da hadde i grunn Jakob vært det perfekte navnet på lillebror mtp oppkalling på «lik linje» som storesøsteren, men det var allerede tatt så da ble det et annet navn med et litt tynnere oppkallingsgrunnlag.
 
Ariel, til gutt. Syns det er nyydelig.
 
Dagmar. Men 1) det er en gutt, og 2) mannen er ikke med.

Oddbjørn. Men, mannen ville ikke det. :p
 
Selma. Men mannen synes det høres ut som en heks :D Da ble det Alma i stedet.
 
Hadde da hatt en Jeremia og Miriam.
Men navnene alle barna endte opp med passer veldig godt, så jeg er fornøyd :)
 
Storesøster hadde hatt sitt navn - tørr ikke nevne det her, da nicket og navnet til henne vil avsløre meg hvis det er kjent folk her ☺️

Lillesøster derimot, hun hadde hett for Alma, Selma eller Ada! Dessverre så var ikke samboer enig, men ser jo nå at hun passer godt det navnet hun fikk og kunne ikke hett noe annet ❤️
 
Edel :Heartpink
 
Back
Topp