Dere som har gjennomført tvillingsvangerskap, hvor mange kg gikk dere opp?

TRULTEMOR81

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
Januarlykke 2020
Lurer på det meste som tvillinggravid..

Gikk opp 14 kg i mitt svangerskap med lillemor på 11 mnd.

Bikker uke 22 i morgen og har gått opp 7 kg til nå.

Hvor mye gikk dere opp totalt dere som er i mål?
 
23 kg, som når jeg tenker på der nå er type 40% opp i vekt:bored::hilarious: det raste heldigvis av de første ukene og månedene:joyful:
 
17 kg.
Ned 15 kg igjen bare 10 dager etter fødsel :)
 
11 kg. Noe som var altfor lite. Raste ned i vekt etterpå og havna ned på 5 kg mindre enn min vanlige vekt(58kg). Er kommet meg tilbake til normalen nå.
 
dytter litt på denne jeg. Kanskje flere kan svare? Lurer veldig på det samme :)
Gikk opp 35kg sist med bare en... hehe. var mest kostholdet sin skyld.

Men vet dere hva som er normalt? Med en sier de jo 12-15 kg tror jeg. (Baby+fostervann+morkake+etc)
 
Er uke 30 nå og har ca gått opp 10 kg til nå
 
Ca 15kg. Fødte 6 uker før termin da. Og spiste lite de siste mnd. Gikk ned mer enn de 15kg etter fødsel. :)
 
dytter litt på denne jeg. Kanskje flere kan svare? Lurer veldig på det samme :)
Gikk opp 35kg sist med bare en... hehe. var mest kostholdet sin skyld.

Men vet dere hva som er normalt? Med en sier de jo 12-15 kg tror jeg. (Baby+fostervann+morkake+etc)

Jeg gikk også opp 35 ish kg (mulig det ble 40) med førstemann pga sykdom og elendig kosthold. Så langt har ikke vekta rikka seg, men er kun 11 uker.
 
Her har jeg så langt gått ned 3,5 kg, men regner med det går oppover snart - er 12 uker
 
Med første gikk jeg opp 23, og med tvillingene ca 30-32 (jeg slutta å veie meg når jeg bikka 100kg... :p ), men har gått ned ca 40 etterpå (tilbake til trivselsvekt, veide ca 10 kg mer enn jeg trives med da jeg ble gravid med dem) :)
 
13 kg (men gikk ned syv i staten, så netto seks kg opp).
 
Slutta vel å gå på vekta 3 uker før de ble født (kom i uke 33+4), da var jeg vel rundt 75 kg (52 kg før jeg ble gravid, og gikk ned til 48 kg på det minste når jeg var 10 uker på vei?. Så 27+en del til:hilarious: Megavarm sommer og mye vann og slikt i kroppen tok nok en del av kiloene:wtf:
 
Straks 18 uker og fortsatt minus1 kg fra startvekt
 
21 uker på vei og 5 kg opp. Veldig spent på hvordan vektoppgangen blir resten av svangerskapet, må innrømme jeg syns det er vanskelig å være i like mye fysisk aktivitet som jeg hadde planlagt/ønsket pga Covid-19. Forsøker å få til daglige turer og styrketrening hjemme, men savner å kunne gjøre ordentlig styrketrening på treningssenter.
 
Her er jeg 20 uker på vei, og har gått opp 11 kilo. Synes det er litt mye i og med at jeg ikke beveger meg så mye for tiden. Regner med det kommer en del de neste ukene :hungover:
 
32+6 idag og gått opp 7 kg. Gjekk opp så masse med førstemann så var litt nervøs sidan det er to denne gongen, men om ikkje alt kjem siste vekene er det visst heilt annerledes denne gongen. Heldigvis, eg har egentlig nok å ta av frå før :p
 
Back
Topp