Eier dere eller leier dere?

Vi eier. Leide hver for oss i hhv 11 og 6 år før vi ble samboere og leide sammen i 2 år. Da hadde vi spart nok egenkapital til å kjøpe oss enebolig. Nå har vi stort hus og stor hage, og det er veldig deilig.
 
Leier. Håper på å kjøpe noe eget om et par år
 
Eier. Leide i 3 år, men kjøpte så fort vi ble gravide med førstemann Glad for å eie. Men likte godt å leie også. Da trengte vi ikke tenke på vedlikehold og kom. Avgifter..
 
Eier en enebolig :) Eide leilighet i Oslo før det huset vi har nå, så vi var heldige som kunne oppgradere - det er hus jeg alltid har ønsket meg.
kan jeg spørre ca hvor dere har flyttet og om dere beholdt jobbene deres? Det er ikke for å snoke altså, jeg bare kjenner at jeg har så innmari lyst på større plass selv :p
 
kan jeg spørre ca hvor dere har flyttet og om dere beholdt jobbene deres? Det er ikke for å snoke altså, jeg bare kjenner at jeg har så innmari lyst på større plass selv :p

Vi flyttet til Akershus, ikke langt fra Lillestrøm, på Oslosiden. :) Vi beholdt jobbene, men mannen er konsulent og jobber ulike steder avhengig av kunde, mens jeg pendler til Sandvika, noe jeg synes er i lengste laget. Min arbeidsgiver har hovedkontor i Oslo sentrum, så når/hvis jeg skifter prosjekt etter permisjonen min blir jeg sittende i Oslo - det er ganske mye enklere. :)
 
Back
Topp