IKM uke 39

Jeg ser streken, og ser jeg ikke streken. Haha

Men jeg er bombe sikker på at jeg er gravid, så nå kuuuler jeg den helt. Kjøper noen tester på Normal i morgen kanskje.


Åååå! :happy093
Hva gjør deg så bombesikker? Hvilket/hvilke symptomer gjør deg så sikker? Så deilig å være det!
 
Nå har jeg endelig fått et tydelig temphopp, så ca25 og 3dpo! Så får vi bare håpe da! har absolutt ingen tro på denne PPen! Ikke fordi vi ikke har lagt aksjer, for det har vi.. Men fordi kroppen tuller med meg og jeg føler mensen kommer any minute...

Pluss ikm skulle egentlig vært den 20.sept. Men her er jeg to dager før ikm og bare 3dpo.. Spørs dette..
 
I dag kom det også opp en svaaak strek på cb early. Føler den er bittelitt sterkere i dag enn i går. Men så himla vanskelig det skal være å få tatt bilde av de strekene da:hilarious:
Legger uansett med et bilde i tilfelle dere kan se noe:rolleyes:
79558AD0-1202-4B15-8CBB-355D86D3C65B.jpeg
 
Er i grunn glad for at jeg er såpass trøtt om morgenen som jeg er, glemmer å samle opp tisset mitt når jeg går på do :hilarious: Slipper å bruke unødvendig med tester, billigere for meg :p
Føler nemlig selv at det er ekstra unødvendig å teste senere på dagen, så da gjør jeg ikke det heller.
I morgen har jeg dog planer om å ta en tidlig-test, får håpe jeg husker det :rolleyes:
 
Lurer på hva som skjedde her:)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190918-073350_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20190918-073350_FF Mobile.jpg
    56,1 KB · Visninger: 39
Back
Topp