Småblødninger med spiral

Dyvna81

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg har hatt spiral Mirena i snart 3 år og har ikke hatt noe særlig menstruasjon fra ca.6 mndr etter at de satt den. Men i det siste (fra sommeren) opplever jeg noen små blødninger eller blodig utflod bedre sagt. Den kommer vanligvis etter samleie eller uten noe grunn. Siste gang jeg sjekket spiralen og tok celleprøve var for ett år siden, alt var i orden da. Skal bestille en time hos gynekolog så snart som mulig. Lurte på om noen her har opplevd noe lignende med hormonspiral?
 
Det er vanlig med småblødninger de første 6 månedene:)

Edit; jeg leste 3 måneder først, ikke 3 år! Ville sjekket det opp hos gynekolog. Behøver jo ikke være noe, men bedre med en sjekk for mye enn en for lite!
 
Det er vanlig med småblødninger de første 6 månedene:)

Edit; jeg leste 3 måneder først, ikke 3 år! Ville sjekket det opp hos gynekolog. Behøver jo ikke være noe, men bedre med en sjekk for mye enn en for lite!
Takk for svar! Skal sjekke det, selvfølgelig. Visste at det var vanlig de første månedene. Problemet er at jeg har hatt den ganske lenge nå... Få håpe at det er noe ufarlig da.
 
Takk for svar! Skal sjekke det, selvfølgelig. Visste at det var vanlig de første månedene. Problemet er at jeg har hatt den ganske lenge nå... Få håpe at det er noe ufarlig da.
Krysser fingrene :cheers
 
Back
Topp