• Drømmen om lillebrøster •

Aah den ventingen.. :arghh: Det er helt vanvittig at man alltid bare må godta at ting tar tid, og det blir forventet at det skal være greit.. Har dere ikke fått noen dato heller da eller? Jeg håper de ikke finner noe galt, og at antibiotikaen er vidundermiddelet for dere ❤️ Stå på! Du er tøff ❤️
Ingen dato nei :( Og dagkirurgen holder sommerstengt ut neste uke vet jeg så hjelper ikke purre mer nå heller. Er så kjipt å måtte vente en halv evighet, men håper i det lengste at de får det til i september.
 
Ingen dato nei :( Og dagkirurgen holder sommerstengt ut neste uke vet jeg så hjelper ikke purre mer nå heller. Er så kjipt å måtte vente en halv evighet, men håper i det lengste at de får det til i september.
Så kjipt! Ja det får vi virkelig håpe! Du ble jo henvist i mai? Eller husker jeg helt feil? Så sykt demotiverende at alt skal ta sånn tid.. Som om ikke det er nok venting og håpløshet ellers :(
 
Så kjipt! Ja det får vi virkelig håpe! Du ble jo henvist i mai? Eller husker jeg helt feil? Så sykt demotiverende at alt skal ta sånn tid.. Som om ikke det er nok venting og håpløshet ellers :(
I juni, åsså har dem hatt stengt heile sommeren :(
 
Gratulerer så utrolig mye med en liten lillebror på vei:Heartred Tenk at du er tobarnsmamma snart:hello2
 
Gratulerer så veldig mye med lillebror på vei! ❤️ Så stas, og ikke minst så godt det må være for deg å få overstått en fin OUL ❤️❤️❤️
 
Gratulerer så veldig mye med lillebror på vei! ❤️ Så stas, og ikke minst så godt det må være for deg å få overstått en fin OUL ❤️❤️❤️
Tusen hjertelig ❤️ Ja det var en befrielse å gå derifra og vite at alt ser fint ut! Litt spent på den hjerteundersøkelsen kjenner jeg, men jeg er ganske sikker på at det også ser fint ut ❤️
 
20 + 0
Jeg har visst dagbok også jeg :rolleyes: Glemmer helt å oppdatere her. Nå er iallefall ferien veldig over, og det feirer vi med feber på lillegutt etter 3 dager i bhg :shifty: Jeg har arbeidshelg og livet er tilbake til det samme gamle trasige! Gleder meg veldig til permisjon kjenner jeg, for dette turnuslivet med så mye kveldsvakter orker jeg ikke!

Men nok om det! Magen vokser og lillebror turner og dulter til alle døgnets tider. Han bruker blæra mi som punchbag/fotball/skviseleke så jeg bruker sikkert 70% av dagen min på do, og det kommer såklart bare 1 dråpe ut, så må jeg tisse igjen i det jeg har dradd opp buksa. Trivelig :shifty: Ellers er formen overraskende bra! Halsbrannen kommer mer og mer hver dag, men enn så lenge funker lovehearts, så kommer til å overspise det før jeg må over på gaviscon :wtf: Utenom det har jeg ingen plager faktisk, og det er nesten rart, for på denne tiden sist svangerskap ble jeg 100% sykmeldt frem til termin pga bekkenløsning. Har enda ikke (bank i bordet) kjent noe til det, så håper det fortsetter sånn :)

Lillebror vokser og trives, storebror ønsker seg en søster, jeg begynner så smått å bli bittelitt nervøs for den hjerteundersøkelsen (selvom jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle bli det), og ellers er det meste som vanlig :) Sykt å tenke på at jeg i morgen er halvveis! Halvveis!!! ❤️
 
Gratulerer så mye med 20 uker og halvveis imorgen!
 
Herlighet når gikk tiden så raskt da. Halveis imorgen, hurra for det :D
 
Gratulerer sååå mye med halvveis i morgen :D ❤️
 
Hurra for halvveis

Dette blir baby det.
 
Hipp hurra for halvveis❤️❤️ Endelig din tur!!
 
Back
Topp