Gravid?

Er skikkelig lei nå alle tester jeg har tatt er fortsatt negativ og fastlegen hadde ikke tid før på mandag... Ganske sikker på at jeg er gravid, men vil ikke feire enda og det er dritt å ikke vite 100%. Har halsbrann, morgen kvalme, ømme bryster, er 7 dpo, murringer og jeg spiser dobbelt så mye. Vil bare ha det bekreftet slik at jeg kan bli glad

7 dpo er jo veldig tidlig, kan fortsatt bli positiv☺️☺️
 
Det er jo veldig stor forskjell på 7 DPO og 5+2. Det er også dessverre veldig usannsynlig at du er gravid når du har så mange negative tester. Men er du 7 DPO er det jo noe annet, men da er det også veldig usannsynlig at det du beskriver er graviditetssymptomer. Det er jo også (dessverre) veldig vanlig å kjenne alle disse symptomene når man ønsker å være gravid.
 
Jeg er 5+2 i dag. Har testet posetivt i 1,5 uke. Tok siste digital test forje fredag å da fikk jeg opp gravid 1-2 uker. så d skal vises nå om du er gravid uansett tenker jeg. Har du tatt test nå i dag da?
 
Er godt over en uke DPO og har alle tegnene til graviditet, men tester negativt. Vet at tegn kommer når man ønsker det, men jeg spiser dobbelt så mye, tisser hele tiden, mensen har ikke kommet, har halsbrann, ømme pupper, kvalme, murringer og vondt i ryggen. Vi har også prøvd å bli gravid. Hadde siste mens den 10 juli. Hva annet kan det være hvis jeg ikke er gravid mener jeg? Man kan ikke inbille seg det så mye? :/ Uansett, skal til legen på mandag.
 
Er godt over en uke DPO og har alle tegnene til graviditet, men tester negativt. Vet at tegn kommer når man ønsker det, men jeg spiser dobbelt så mye, tisser hele tiden, mensen har ikke kommet, har halsbrann, ømme pupper, kvalme, murringer og vondt i ryggen. Vi har også prøvd å bli gravid. Hadde siste mens den 10 juli. Hva annet kan det være hvis jeg ikke er gravid mener jeg? Man kan ikke inbille seg det så mye? :/ Uansett, skal til legen på mandag.
Mener du en uke siden du egentlig skulle hatt mensen?
 
Den gjør det, men kan man stole helt på at man er gravid med den? Siden den digitale sier ikke gravid. Mente kroppen produserte hcg mer for hver dag. ☺️ Vil ikke bli for ivrig hvis det ikke stemmer, haha
Jeg fikk ikke "gravid" på den digitale før jeg var 5 uker på vei med mini;) den du har det er positiv vil jeg si :)
 
Hvor mye er skyhøyt?

Hcg er veldig individuelt! Jeg målte når jeg var 5+5, og da hadde jeg 18.000! Ifølge kalkulator var det litt over gjennomsnitt!
 
Jeg hadde første dag i siste menstruasjon den 11.07.
Jeg har 25 dagers syklus så skulle hatt menstruasjon den 05.08 ifl FLO appen.
Jeg stolte ikke helt på denne da sist syklus varte i 31 dager men med mye kvalme testet jeg positivt 08.08.

Med første mann testet jeg ikke positivt før jeg var 23 dager over IKM.
 
Er godt over en uke DPO og har alle tegnene til graviditet, men tester negativt. Vet at tegn kommer når man ønsker det, men jeg spiser dobbelt så mye, tisser hele tiden, mensen har ikke kommet, har halsbrann, ømme pupper, kvalme, murringer og vondt i ryggen. Vi har også prøvd å bli gravid. Hadde siste mens den 10 juli. Hva annet kan det være hvis jeg ikke er gravid mener jeg? Man kan ikke inbille seg det så mye? :/ Uansett, skal til legen på mandag.
Kan være hormonkrøll også. Jeg mista mensen i 11 uker helt sånn plutselig.
 
Jeg hadde første dag i siste menstruasjon den 11.07.
Jeg har 25 dagers syklus så skulle hatt menstruasjon den 05.08 ifl FLO appen.
Jeg stolte ikke helt på denne da sist syklus varte i 31 dager men med mye kvalme testet jeg positivt 08.08.

Med første mann testet jeg ikke positivt før jeg var 23 dager over IKM.

Jeg synes slik er litt spennende, for jeg er helt testetøs og har testa fra type 8 dpo alle runder (før denne)! De gangene jeg har hatt SA/MA/Kjemiske/terminspire før så har jeg begynt å få strek 9/10 dpo! Når du ikke fikk positiv test før 23 dager etter IKM, testet du da før og hadde negative tester frem til da? Denne gangen testa jeg ikke, men utifra testene mine når jeg testa så er jeg helt sikker på at jeg hadde hatt uslags 9/10 dpo! Er jo helt sykt å ikke få positiv test før så lenge etter IKM, og så merkelig at kroppene våre produserer hcg så forskjellig:headphone:
 
Er godt over en uke DPO og har alle tegnene til graviditet, men tester negativt. Vet at tegn kommer når man ønsker det, men jeg spiser dobbelt så mye, tisser hele tiden, mensen har ikke kommet, har halsbrann, ømme pupper, kvalme, murringer og vondt i ryggen. Vi har også prøvd å bli gravid. Hadde siste mens den 10 juli. Hva annet kan det være hvis jeg ikke er gravid mener jeg? Man kan ikke inbille seg det så mye? :/ Uansett, skal til legen på mandag.
Dpo er days past ovulation. Altså dager etter eggløsning. Når du er 5+2 er du allerede 23dpo. Eggløsning er ved dag 14 av graviditeten (2uker), og ventet mens omtrent dag 28 (4uker) = 14dpo. Jeg vet ikke hvorfor du ikke tester positivt. Jeg opplevde det en gang ved MA. Ingen mens, symptomer på gravid, men sen positiv test. Skulle gå mange uker før det ble oppdaget. Håper det er en hyggeligere grunn hos deg:) Lykke til.
 
Jeg fikk ikke positiv test før 17 dager over IKM sist, men det endte i SA.... :(
 
Jeg synes slik er litt spennende, for jeg er helt testetøs og har testa fra type 8 dpo alle runder (før denne)! De gangene jeg har hatt SA/MA/Kjemiske/terminspire før så har jeg begynt å få strek 9/10 dpo! Når du ikke fikk positiv test før 23 dager etter IKM, testet du da før og hadde negative tester frem til da? Denne gangen testa jeg ikke, men utifra testene mine når jeg testa så er jeg helt sikker på at jeg hadde hatt uslags 9/10 dpo! Er jo helt sykt å ikke få positiv test før så lenge etter IKM, og så merkelig at kroppene våre produserer hcg så forskjellig:headphone:

Nå skal det innrømmes at dette er ganske mange år siden, så jeg husker ikke helt nøyaktig når jeg testet de andre gangene etter IKM, jeg var vel heller ikke den gang særlig inne med DPO eller IKM frasene, men jeg husker jeg brukte tre tester. Dette var da ikke Clear blue, men heller et typisk apotek merke som var på markedet den gang.

Men uansett, så var det tre negative tester, så jeg antok jo bare at det var negativt og styrte på videre med livet jeg som happy ungdom :p
 
Back
Topp