Det største ønske

Mulig det var derfor jeg fikk det, kan bare ikke huske at jeg nevnte dette på timen da.
Kanskje jeg skulle hatt noe annet enn utrogrestan, men da må jeg gå hjemme nært et toalett :bag::knegg:

Må dette bli siste runde for deg :D
Du og jeg gravide nå:Heartbigred
Siste runde for oss begge nå altså!! Vi skal bli gravid :Heartred
 
Cyclogest er et progesterontilskudd man kan få, men for å få det dekket av helfo må man ha prøvd andre først! Har brukt det flere runder, ink når jeg ble gravid med sønnen min! Dosen er høyere enn lutinus! Men det er mye mindre gris, så absolutt å anbefale! Skader jo ikke å spørre evt☺️
Visste det var en jeg ikke kom på!!!
Skal prøve å få en time til gyn så får se hva jeg får. Som du skriver lmn86 så skader det ikke å spørre :)
 
PP46 - CD7
Dag 5 med Letrozol

Endelig ser det ut til at TR er borte :D Var bittelitt rosa på papiret i går på dagen (tirsdag) men ingenting siden. Men jeg har hatt veldig mye mensfølelse og stråling ned i lår. Uvanlig i denne perioden av syklusen. Blir jo aldri klok på denne kroppen :wacky:
Ovitrelle ble hentet på mandag så da er alt klart til EL. Begynner EL testinga på lørdag tenker jeg.
Må også få bestilt flere g-tester til denne runden.
 
PP46 - CD9

Da er den fertile perioden snart i gang. Håper det snart sitter. Spennende å se om bidronninggelén kan hjelpe til litt :)
Har kjent at ting begynner å skje i eggstokkene så håper, nok en gang, at det er gullegget som gjør seg klar :D EL slimet har så vidt begynt å komme, veldig lite. Men i dag når jeg var på do så var det litt fersk blod inne i slimet (sorry TMI). Aldri opplevd det før. Rart hvis det er TR rester, men har jo hørt at man kan være ekstra fruktbar når det er blod i EL slimet så håper det er det :)
Var hos legen og håpte jeg kunne få teste ut Lutinus i stede for Crinone siden Crinone ikke funker. Men siden han ikke kan så mye om det med å prøve å bli gravid så ville han ikke gi meg noe annet. Heller at noen som kan det (gyn), vet mer og kan følge meg opp. Får ny time hos gyn forhåpentlig snart for å se om jeg kan få prøve andre medisiner.
Hvilepulsen er i bunn så nå er det på tide at den spretter seg opp igjen siden EL snart er forventet :)

For noen kvelder siden så tenkte jeg nok en gang på det jeg alltid tenker på, graviditet og baby I PP16 og PP32 er de eneste gangen jeg har fått tydelige positive g-tester. Betyr det da at "gullegget", som ikke sitter likevel og som da egentlig ikke er gullegget, kommer bare hver 16.pp?? Det betyr at det ikke er før i PP48 at jeg skal få tydelige positive tester... Håper jo at det skjer før det da.
 
Last edited:
Håper gyn. kan hjelpe deg litt. Og håper da virkelig ikke at du må vente til pp 48 før tydelig strek!!
 
Håper gyn. kan hjelpe deg litt. Og håper da virkelig ikke at du må vente til pp 48 før tydelig strek!!
Satser på det, kanskje få prøve noe annet enn Letrozol og noe annet.
Håper positiv test kommer før det :) Det må sitte snart.
 
Håper dette er prøveperioden der den sitter :happy:
 
PP46 - CD10

Første dag med testing og det er noen dager til den blir positiv. Men er i gang så blir det spennende å se når EL blir.

99DB2D74-0F76-4A95-AF4B-36C7212E37FF.jpeg
 
Last edited:
EL testene ble selvfølgelig sterkere etter at de var tørket :wacky: Men kjenner at høyre eggstokk jobber iherdig i kveld. Spennende å se hva EL testene sier i morgen.


AF1CE355-A2EC-4461-AD95-9253E0F2B4C1.jpeg
 
PP46 - CD11

Ny test i dag og svak økning. Kjenner det jobbes litt i eggstokken med iling i lysken. Hvilepulsen har endelig bestemt seg for å begynne på turen opp mot EL.

E4205218-9A09-40F3-B859-7528297BF875.jpeg
74DB813E-5EC9-4026-9B4B-9D358B11FCB0.jpeg
 
PP46 - CD12

Ser kanskje ut til at EL testene er positive i dag. Tenker jeg skal dobbelsjekke i kveld med nye tester så jeg er sikker, og så blir sprøyta satt i kveld. Har ikke brukt å få positiv EL test før på CD 13 ved bruk av Letrozol så var ikke helt forberedt på at testen skulle være positiv i dag.
Tenkte jeg skulle starte tempinga i dag men glemte det. Får prøve på igjen i morgen :) Ikke det at jeg får noe kryss i FF men greit å se når temphoppet skjer så jeg kan begynne på Crinone.

413788A7-808D-4EDF-A550-B916AED9A5C6.jpeg


Den øverste testen er Helm tester som gikk ut i nov i fjor. Den nederste er Make Sure.
 
Back
Topp