Nærmer seg 2 år!

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Tenk at «babyene» våre snart er 2 år gamle! Noen som har tenkt på bursdagsgave enda? Aner rett og slett ikke hva vi skal finne på. Han elsker å være ute og har virkelig funnet plassen sin i sandkassa:) Kan leke lenge der. Og vann er det morsomste som finnes:D De er ikke så kravstore når det gjelder leker i den alderen de er nå:)
 
Jeg har tenkt på en ukulele faktisk, tror det kunne vært gøy. Vurderer sånn halvveis svømmekurs/vannlek kurs også, siden han elsker vann og spesielt basseng.

Egentlig hadde jeg litt lyst til å gi ett lite ekte verktøysett, men etter å ha undersøkt litt venter vi ett år eller to med det.
 
Jeg har fler ting på ønskelisten for henne og kommer nok til å gå for noe av dette:
Sandkasse
Dukkevogn
Dukkeseng
Lekekjøkken
 
Jeg har tenkt på en ukulele faktisk, tror det kunne vært gøy. Vurderer sånn halvveis svømmekurs/vannlek kurs også, siden han elsker vann og spesielt basseng.

Egentlig hadde jeg litt lyst til å gi ett lite ekte verktøysett, men etter å ha undersøkt litt venter vi ett år eller to med det.
Skulle ønske det var svømmekurs for så små her også, men det er kun babysvømming og fra det året de fyller 5 år.
 
Frøkna har arvet så mye leker og utstyr at jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe til henne i gave. Føler liksom hun har det hun trenger og litt til, men noe må hun få å pakke opp :)
 
Back
Topp