IKM Uke 30

Blir gal av den ventinga, kan ikke bruke vanlige tester har så lyst å teste hver dag men det slår ut på testen uansett. Blodprøve tirsdagsmorgen :nailbiting:
Jeg går på ovitrelle fem klikk hver tredje dag, jeg har alle symptomer men vet det bare kan være sprøyta som gjør meg gal :wtf:
Godt å inn her å lese at det ikke bare er jeg som blir litt tullete :happy:
 
Jeg hopper hit fra uke 29 da EL var litt senere enn forventet.

xtal - 35 - PP3 - B2 - EL 9/7 - IKM 24/7

11 DPO og helt hvite tester. Fortsatt 4 dager til IKM. Idag har det vært mye stikkinger nederst i magen, særlig på min venstre side.
 
Blir gal av den ventinga, kan ikke bruke vanlige tester har så lyst å teste hver dag men det slår ut på testen uansett. Blodprøve tirsdagsmorgen :nailbiting:
Jeg går på ovitrelle fem klikk hver tredje dag, jeg har alle symptomer men vet det bare kan være sprøyta som gjør meg gal :wtf:
Godt å inn her å lese at det ikke bare er jeg som blir litt tullete :happy:

Ventetiden kan være brutal :hungover: tida har gått ganske fort her denne pp.. ferietid påvirker:angelic: dårlig humør/deppa - noen dager/ så pms har slått inn - i tillegg til altfor mye kvise tendenser.
Hipphipp
 
Jeg hopper hit fra uke 29 da EL var litt senere enn forventet.

xtal - 35 - PP3 - B2 - EL 9/7 - IKM 24/7

11 DPO og helt hvite tester. Fortsatt 4 dager til IKM. Idag har det vært mye stikkinger nederst i magen, særlig på min venstre side.

Lagt deg til:) tvitvi vi krysser fingra for to streker!!
 
C44EA191-DC03-4F53-B055-FC98C24ECA3A.jpeg
Kan dette virkelig være en babystrek?! Pleier det å være falske positive resultater på tester fra babyplan? Er bare 9 dpo, og dette er en tidligtest. Tydelig, rosa strek i virkeligheten og på bildet jeg har, men usikker på hvor godt den synes på bildet som lastes opp, det blir kanskje noe dårligere oppløsning når jeg legger det inn her. Kan dere se streken?
 
Vis vedlegget 303889 Kan dette virkelig være en babystrek?! Pleier det å være falske positive resultater på tester fra babyplan? Er bare 9 dpo, og dette er en tidligtest. Tydelig, rosa strek i virkeligheten og på bildet jeg har, men usikker på hvor godt den synes på bildet som lastes opp, det blir kanskje noe dårligere oppløsning når jeg legger det inn her. Kan dere se streken?
Sniker litt fra uke 31 her :) ser definitivt en tydelig og fin strek:D
 
Vis vedlegget 303889 Kan dette virkelig være en babystrek?! Pleier det å være falske positive resultater på tester fra babyplan? Er bare 9 dpo, og dette er en tidligtest. Tydelig, rosa strek i virkeligheten og på bildet jeg har, men usikker på hvor godt den synes på bildet som lastes opp, det blir kanskje noe dårligere oppløsning når jeg legger det inn her. Kan dere se streken?

Ser strek ja :joyful:
 
Føler håpet svinner litt. Tok ny test i dag tidlig, riktignok et annet merke og følsomhet på 25 mlu, men ser ingenting :( så utrolig irriterende, 10/11 dpo i dag.
 
Vis vedlegget 303889 Kan dette virkelig være en babystrek?! Pleier det å være falske positive resultater på tester fra babyplan? Er bare 9 dpo, og dette er en tidligtest. Tydelig, rosa strek i virkeligheten og på bildet jeg har, men usikker på hvor godt den synes på bildet som lastes opp, det blir kanskje noe dårligere oppløsning når jeg legger det inn her. Kan dere se streken?

Jeg ser streken :happy:
 
Vis vedlegget 303889 Kan dette virkelig være en babystrek?! Pleier det å være falske positive resultater på tester fra babyplan? Er bare 9 dpo, og dette er en tidligtest. Tydelig, rosa strek i virkeligheten og på bildet jeg har, men usikker på hvor godt den synes på bildet som lastes opp, det blir kanskje noe dårligere oppløsning når jeg legger det inn her. Kan dere se streken?
Ser streken godt :)
 
Sniker litt fra uke 31 her :) ser definitivt en tydelig og fin strek:D
Føler håpet svinner litt. Tok ny test i dag tidlig, riktignok et annet merke og følsomhet på 25 mlu, men ser ingenting :( så utrolig irriterende, 10/11 dpo i dag.
Ser streken godt :)

Hurra! Gøy at dere også ser den, og at jeg ikke bare innbiller meg dette! :D Har drømt om positiv strek så mange ganger den siste uka at jeg måtte klype meg i armen for å sjekke om det var virkelig.

Den kan jo selvfølgelig forsvinne og bli til en vanlig mens, men jeg er uansett letta over å vite at jeg kan bli gravid med mannen. Vi kunne jo ikke vite det før en positiv test.

Krysser fingrene for at den sitter, og kjøper nok en digital test til uka :)
 
Føler håpet svinner litt. Tok ny test i dag tidlig, riktignok et annet merke og følsomhet på 25 mlu, men ser ingenting :( så utrolig irriterende, 10/11 dpo i dag.

Så kjipt. Men 25 mlu er ikke så følsomt, da ... Og det varierer jo fra dag til dag hvor konsentrert urinen er også. Håper det er sånne ting som spiller deg et puss :)
 
Vis vedlegget 303889 Kan dette virkelig være en babystrek?! Pleier det å være falske positive resultater på tester fra babyplan? Er bare 9 dpo, og dette er en tidligtest. Tydelig, rosa strek i virkeligheten og på bildet jeg har, men usikker på hvor godt den synes på bildet som lastes opp, det blir kanskje noe dårligere oppløsning når jeg legger det inn her. Kan dere se streken?
Ser streken godt :D krysser fingrene for at det er en spire som vil sitte helt til termin :Heartred
 
Vis vedlegget 303889 Kan dette virkelig være en babystrek?! Pleier det å være falske positive resultater på tester fra babyplan? Er bare 9 dpo, og dette er en tidligtest. Tydelig, rosa strek i virkeligheten og på bildet jeg har, men usikker på hvor godt den synes på bildet som lastes opp, det blir kanskje noe dårligere oppløsning når jeg legger det inn her. Kan dere se streken?
Wow baby :happy093
 
Back
Topp