Høygravid på konsert

KineM

Flørter med forumet
Hei alle sammen!

Vil bare ha noen erfaringer/meninger fra dere
For en god stund siden så bestilte jeg og samboeren min billetter til rammstein konsert på Ullevål stadion. Denne er når jeg starter på uke 37 i svangerskapet. Jeg sitter og grubler og tenker fram og tilbake om jeg skal dra på den konserten eller ikke. Jeg har sitteplass.
Tok en telefon til jordmor i dag, og hun mener at det skal gå fint så lenge ikke jeg eller ungen blir stresset av det. Jeg har også snakket med noen som jobber på stadion, og de sier at det ikke er noe å si på sikkerheten. Hva tenker dere? Er det noen som har noen erfaringer med å gå på konsert under graviditet?
 
Bare å dra og kose deg :) Bare pass på når du er rundt masse fulle folk sånn at du ikke får noen slag i magen. Drikk nok væske og sett deg når du blir sliten, så er ikke det noe stress.

Jeg var konsert den dagen jeg hadde termin :p gikk helt fint :)
 
Bare å dra og kose deg :) Bare pass på når du er rundt masse fulle folk sånn at du ikke får noen slag i magen. Drikk nok væske og sett deg når du blir sliten, så er ikke det noe stress.

Jeg var konsert den dagen jeg hadde termin :p gikk helt fint :)

Takk for svar :smiley-angelic003
Jeg tenker at siden jeg får klarsignal fra jordmor, så må det vel gå bra. Hvis det blir for mye, så får jeg heller gå ut da :smiley-ashamed008
 
Hvis du er i fin form når den er går det nok helt fint! Du kjenner selv om det blir for mye, og med sitteplass blir det nok gøy! Ville ikke stått fremst i trengselen da :p
 
Hvis formen din er fin så gå :) forrige gang slet jeg så mye med ryggen at jeg ikke kunne sitte skikkelig og måtte variere stillinger ofte. Hvis det er slik for deg ved konsert så tror jeg du hadde hatt godt av å være hjemme. Om formen er fin så kos deg :) du får ikke så mange slike mulighetheter på en stund
 
Det vil nok gå bra, om baby blir stresset av høy lyd, så vil du merke det. Men mest sannsynlig går det helt fint :)
 
Tenker at hvis formen din er fin, og du ikke skal stå å headbange rett ved scenekanten midt i den største trengselen, så går det nok bra.

Kos deg på konserten :D
 
Det vil nok gå bra, om baby blir stresset av høy lyd, så vil du merke det. Men mest sannsynlig går det helt fint :)
Da får jeg heller gå ut, hvis jeg merker at hu ikke liker det. :)
 
Tenker at hvis formen din er fin, og du ikke skal stå å headbange rett ved scenekanten midt i den største trengselen, så går det nok bra.

Kos deg på konserten :D
Jeg får vel la vær å headbange ved scenekanten :joyful: Er ikke sikkert det er så fristende heller :happy: Jeg hadde nok ikke dratt hvis jeg ikke hadde hatt sitteplass, trur det er best å ha det.

Takk for det :smiley-angelic005
 
Jordmor lærte meg litt om stress nå, jeg fortalte henne nemlig at lillemor ble så gira av Beatlesmusikken på kino her om dagen :) Det var nok litt stress, sa hun, men det er helt ufarlig når det skjer en gang nå og da. Det er noe annet dersom det er arbeidshverdagen, f.eks. Kos deg masse på konsert, det blir jo kanskje en stund til neste anledning :)
 
Jordmor lærte meg litt om stress nå, jeg fortalte henne nemlig at lillemor ble så gira av Beatlesmusikken på kino her om dagen :) Det var nok litt stress, sa hun, men det er helt ufarlig når det skjer en gang nå og da. Det er noe annet dersom det er arbeidshverdagen, f.eks. Kos deg masse på konsert, det blir jo kanskje en stund til neste anledning :)
Ja, det er vel forskjell på noe som skjer hele tiden, og noe som skjer en sjelden gang xsmile3
Jordmor sa til meg at hvis hun var veldig urolig i over en halvtime, så kunne jeg gå ut en tur. Men da skulle det visst være veldig mye aktivitet.
Jeg er heldigvis ikke en person som stresser meg opp, så jeg håper at det smitter litt over på lillemor :angel7 Jeg tenker at jeg går på konserten, skulle jeg merke at det ikke er så ålreit for noen av oss, så får jeg heller bite i det sure eple og gå ut. Men jeg satser på at det går fint :dance008
 
Når jordmor sier at det går fint og hvis du føler du er i form hadde jeg stolt på det. Jeg håper du koser deg på konserten :)
 
Når jordmor sier at det går fint og hvis du føler du er i form hadde jeg stolt på det. Jeg håper du koser deg på konserten :)
Takk for det :smiley-bounce012Så hyggelig å få så mange positive tilbakemeldinger her da :happy093
 
Hei alle sammen!

Vil bare ha noen erfaringer/meninger fra dere
For en god stund siden så bestilte jeg og samboeren min billetter til rammstein konsert på Ullevål stadion. Denne er når jeg starter på uke 37 i svangerskapet. Jeg sitter og grubler og tenker fram og tilbake om jeg skal dra på den konserten eller ikke. Jeg har sitteplass.
Tok en telefon til jordmor i dag, og hun mener at det skal gå fint så lenge ikke jeg eller ungen blir stresset av det. Jeg har også snakket med noen som jobber på stadion, og de sier at det ikke er noe å si på sikkerheten. Hva tenker dere? Er det noen som har noen erfaringer med å gå på konsert under graviditet?

Jeg var på aha konsert 24 dager før termin sist. Eneste problemet var at vi satt helt øversti spektrum og all varmen kom opp dit. Og at det var langt til do :p
Kos deg på konsert;)
 
Back
Topp