Spiller 5 åringen din spill eller gamer?

Softis

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Min spiller Poio av og til men det er det :)
 
Han spiller sjakk og memory. Ikke noe dataspill enda, tenker vi drøyer det lengst mulig.
 
Nei, ikke enda :)
 
Ja, mye forskjellig. Han har søsken som er 7,10 og 12 år eldre ;)
 
Han spiller kun brettspill egentlig :) noen mattespill, kaptein sabeltann osv på iPad
 
Som 5åring gikk det mye i brettspill, og litt spill på ipaden. Ble mer gaming et år eller to senere
 
Min spiller brettspill samt noen spill på mobiltelefonen (type kle-på-ponnien-din, Fantorangen, memory-spill). Har også playstation men den har knapt vært brukt.
 
Hun spiller crash bandicoot, spyro på TV og diverse på iPad. Nå er hun sju år. Kom over noen som solgte Josefine-spill så kjøpte det også :) Hun spiller sjeldent for tiden, da. Går litt i perioder.
 
Ja, hun er fem år og spiller Poio på iPad og sammen spiller vi litt Mario Kart på Nintendo switch :)
 
Ja, han startet med Mario på Switch. Nå fyller han snart 7,og han elsker å spille Minecraft, Mario og diverse Lego-spill.
 
De to eldste her spiller Mario på switch hos onkelen sin. Eldste har egen tlf fordi Hu vil spille pokemon go, men går mest i andre spill på den tlf. Er en gammel en for meg. Eldste er jo 6.5 år men nr 2 er 4 år. De begge spiller brettspill og kortspill også. Eldste har spilt ludo i noen år nå.
 
Hender at gutten vår som straks er 5 spiller playstation. Han har 2 spill. Lynet mcquen og paw patrol. Det skjer veldig sjelden
 
Back
Topp