Mens etter kir.abort med innsett av spiral!

H

Hvaskjer??

Guest
Det er idag 7 uker og 2 dager siden jeg gjennomførte en kirurgisk abort, og jeg har ikke fått noe som likner mens i det hele tatt enda. De satte inn hormonspiral samtidig. Er det noen her som har gjort det samme, som kan si noe om sine erfaringer rundt det å få mensen tilbake? Ønsker ingen kritikk eller stygge ytringer rundt min gjennomføring av aborten. Vil bare høre om noen andre har gjort det samme, og hva deres erfaringer er.
 
Hormonspiral har ofte den fiffige bivirkningen at mensen forsvinner, så jeg tipper det er det som skjer.
 
Så for meg at det kunne skje etter å ha hatt spiralen en stund, men allerede så tidlig altså? At jeg ikke får en menstruasjon etter aborten engang?
 
Så for meg at det kunne skje etter å ha hatt spiralen en stund, men allerede så tidlig altså? At jeg ikke får en menstruasjon etter aborten engang?

Fikk aldri mens med hormonspiral i løpet av de årene jeg hadde den i.
 
Svigerinnen min gikk igjennom det samme og hadde heller ingen blødning. Hender ho har småblødninger innemellom :)
 
Svigerinnen min gikk igjennom det samme og hadde heller ingen blødning. Hender ho har småblødninger innemellom :)

Kjekt med flere tilbakemeldinger :) Kan sikkert roe meg litt ned på dette tenker jeg, begynte bare å lure så:-/
 
Kjekt med flere tilbakemeldinger :) Kan sikkert roe meg litt ned på dette tenker jeg, begynte bare å lure så:-/
Det skjønner jeg godt!
Jeg begynte på Cerazette i vinter og fikk beskjed om at jeg ikke skulle få blødninger, hadde småblødninger hele tiden og var superstressa for at jeg hadde blitt gravid og skadet babyen ved å gå på pillene, eller at utskrapingen ikke hadde fungert og jeg fortsatt hadde rester :bag:
 
Back
Topp