Bestille brusbrett og snop fra nettet?

Vi bestilte 1 gang fra yoolando, det tok helt latterlig lang tid å få varene. Kommer ikke til å bestille derfra flere ganger.

Har bestilt mange ganger fra Maxgodis, veldig fornøyd med dem.
Der får du beskjed om når du kommer over tollgrensa når du legger varer i handlekurven.
De har også fri frakt innimellom, så kan lønne seg å følge dem på facebook/få nyhetsbrev fra dem og så bestille den dagen de har fri frakt :)

Og så er det jo bare å legge inn flere bestillinger etter hverandre, slik at du får kjøpt det du vil ha og samtidig er under tollgrensa :)
 
Bare vær obs på tollgrensen. 350 kr med frakt. Syns frakten derfra ofte er dyr. Med mindre du har noe imot å betale tollen da :)
Etter hva jeg har erfaring med, så kommer frakta i norge utenom fra yoolando. De får sendt varene over grensa for i underkant av 20kr. Så så lenge man bestiller for mindre enn 329kr, slipper man toll selv om frakt i norge sender beløpet over 349 :)
 
De har vært raske hver gang vi har trengt noe derfra :)
Jeg bare leste at i 2018 virket det som de (i likhet med de fleste sidene) hadde problemer med etterspørsel og dermed tok frakt lang tid:)
Jeg trooor kanskje jeg har bestilt gjennom maxgodis en gang, to brett med iste. Tok vel en 10dager fra bestilling til de kunne hentes, helt overkommelig :D
 
Jeg bare leste at i 2018 virket det som de (i likhet med de fleste sidene) hadde problemer med etterspørsel og dermed tok frakt lang tid:)
Jeg trooor kanskje jeg har bestilt gjennom maxgodis en gang, to brett med iste. Tok vel en 10dager fra bestilling til de kunne hentes, helt overkommelig :D
Nå vil jeg bestille mer Fanta lemon :D
 
Jeg har bestilt brus via Letsdeal - veldig fornøyd med pris, leveringstid og produktet. :)
 
Bestilte fra letsdeal til bryllupet, det kom fra sverige. Husker ikke hvilken butikk som la ut dealen :) Men kjøpte 3 brett for ca 300kr inkluder frakt ca
 
Bestiller fra klippkungen, har fått varene relativt raskt også da:) bestilt inn til å ha til familiebesøk, veldig greit:)
 
Back
Topp