Ikke kvalm

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Noen andre som ikke er nevneverdig kvalme om dagen?

Jeg hadde ett par dager der jeg kjente meg uggen, og nå merker jeg knapt noe til det.
Blir selvsagt stressa av manglende symptomer :rolleyes:
 
Jeg er heller ikke kvalm. 7+1 i dag. Var ikke spesielt kvalm de forrige svangerskapene heller. Har aldri kastet opp. Bare litt uggen innimellom. Men merker det enda mindre den gangen her :angelic: Jeg tror vi bare er heldige!
 
Ikke noe kvalm her heller! Smånervøs for det, men jeg tror vi bare er heldige! :)
 
Ikke kvalm her heller egentlig. En sjelden gang litt uggen
 
Alle symptomene, inkludert kvalme, har avtatt veldig på meg også! Blir bekymret, men prøver å slå meg til ro med at det er normalt og ufarlig...
 
Her virker det som jeg blir mer og mer kvalm. Helt syk luktesans på godt og vondt. Vurderer søke stilling som narkotikahund...
 
Sniker - jeg ble aldri kvalm i første svangerskap :) men de andre to ble jeg det! fikk gutt-jente-jente
 
Er veldig kvalm inni mellom, men ikke sånn at jeg spyr. Har kun vært det denne uken, håper det gir seg fort. Ekkelt å gå rundt å være uggen:sorry:
 
Jeg var aldri kvalm i første svangerskap, nå har jeg vært kvalm av å på siden 5+4, er 7+1 i dag, håper det roer seg. Prøv å nyt at du ikke er kvalm, ikke alle blir det:happy:
 
Har vært skikkelig kvalm og uggen de siste ukene, kastet opp noen dager - men I dag, 7+5, våknet jeg i helt ok form - nok til at istedet for å nyte det er bekymret...
 
Null kvalme, 8+2 i dag :) Men har aldri vært kvalm i de andre svangerskapene heller (jente begge ganger), så har slått meg til ro med at det tydeligvis er normalt for meg å slippe unna morgenkvalme o.l., veldig takknemlig for det!
 
Jeg er ikke kvalm, men jeg har veldig lite matlyst og ingenting frister. Kan lage meg mat som jeg tenker skal bli godt, så tar jeg en bit og synes det smaker æsj også går alt i søpla eller til hunden! :hilarious:
 
Jeg var ikke kvalm i sist svangerskap, og uroa meg ikke da. Nå er jeg kvalm, men kaster ikke opp. Akkurat nå synes jeg det er pyton å gå store deler av dagen og være konstant kvalm, og skulle gitt mye for å slippe! Har knapt vært ute av huset på flere dager, for jeg blir så slått ut.

Samtidig er det betryggende å ha noen tydelige symptomer ... jeg kjenner feks knapt noen ting i brystene, og føler meg litt «unormal» sånn sett.. (men tenker det handler om at jeg holdt amminga i gang såpass lenge med forrigemann, at puppene liksom har utvikla det meste fra før..?) ;)
 
Ingen kvalme her heller... men det er kanskje litt tidlig enda. Er bare 5+2. Var ganske mye kvalm om ettermiddagen/kvelden sist jeg var gravid, men kastet aldri opp. Synes symptomene denne gangen er mye svakere enn jeg husker fra sist gang... Håper nesten på mer symptomer bare for å føle meg skikkelig gravid :smiley-ashamed008
 
Ingen kvalme her heller... men det er kanskje litt tidlig enda. Er bare 5+2. Var ganske mye kvalm om ettermiddagen/kvelden sist jeg var gravid, men kastet aldri opp. Synes symptomene denne gangen er mye svakere enn jeg husker fra sist gang... Håper nesten på mer symptomer bare for å føle meg skikkelig gravid :smiley-ashamed008

Da er vi like langt påvei, har det akuratt som du:) er førstegangs så er så usikker på hvor mange symptomer som er vanlig å ha. Også med tanke på at det er jo tidlig enda! :happy: Det kommer vel mer etterhvert seinere:p
 
Var kvalm i slutten av uke 5, men nå er jeg 6+5 og merker nesten ingen symptomer lenger. Brystvortene er ømme, men ellers har jeg det urovekkende bra. Håper alt er som det skal..
 
Jeg er veldig mye uggen, men ikke så dårlig at jeg har kastet opp enda. Uggen følelsen er som verst når det er en stund siden jeg har spist eller om ettermiddagen/kvelden. :)
 
Jeg var litt urven på starten, men nå er jeg egentlig veldig fin :) Får lettere at blodsukkeret blir lavt og jeg blir litt skjelven, men det er heller ikke noe krise ;) Det jeg kjenner mest er at jeg er mer sliten på kvelden og vimsete i hodet :p
 
Ingen kvalme her heller... men det er kanskje litt tidlig enda. Er bare 5+2. Var ganske mye kvalm om ettermiddagen/kvelden sist jeg var gravid, men kastet aldri opp. Synes symptomene denne gangen er mye svakere enn jeg husker fra sist gang... Håper nesten på mer symptomer bare for å føle meg skikkelig gravid :smiley-ashamed008
Litt samme. Syns å huske at jeg kjente meg i skikkeliv elendig form. Mens nå føler jeg meg nesten fresh.. Er rart hva man skal bekymre seg over!
Er jo bare 5+4, så har jo egentlig god tid på å bli dårlig :joyful:
 
Back
Topp