Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Fortsatt ingen mensen, og er på dag 40 nå minst... :rolleyes:
 
Jeg er så trøtt om dagen. Jeg la meg 22.30 i går, sov til 5 uten å våkne. Stod opp og var oppe en time (halvtime med samboeren som dro på jobb og en halvtime med litt TV og nyhetslesing). Så sov jeg til 9, sendte en melding til mamma om at jeg avlyste at jeg skulle være med henne i dag, og sov til jeg våkna og sjekka klokka... 11.04!

Var våken lenge, men holdt på å sovne i 14 tida. Gikk heller noen runder inne i huset.

Men håper snart at jeg kommer meg opp igjen. Hadde ei hektisk uke forrige uke, også grillfest hos naboen og bryllup på lørdag.
Så vært ei uke med mye innhold. Også ferien før den uka igjen. Så nå skal jeg ha hvile uke, og prøve å få hodet over vann igjen.

Mensen har jeg ikke sett. Skulle ha vært her da jeg var på ferie. Men den kommer når den er klar regner jeg med.
 
Ullevål ringte. Fått time 15.august. En liten evighet til.
Så da blir det nok ikke forsøk før kanskje oktober. Kanskje september, om jeg ikke trenger en mens i mellom.

De lurte på hvor mange timer det var å kjøre fra her jeg bor og til dem. Tror de trodde jeg bodde skikkelig langt unna...
Og da jeg sa 1 time og ett kvarter med bil ble hun overraska. Så da skal jeg møte opp 7.30 den dagen.
Men sa at jeg kan møte opp på kort varsel om noen avbestiller :) Så får vi se.
 
Så bra du endelig har fått time!! Har mensen kommet nå eller? Syklusen min er heeeeelt ute å kjøre etter synarela, er på dag 22 men aner ikke hvordan det blir med el med tanke på synarela? :bored: Jeg også blir nok å få forsøk I september!! :woot:
 
Godt med en plan❤️❤️ Håper du får forsøk i September! Ser ut som vi er fler som skal igang igjen da:):):):)
 
Så bra du endelig har fått time!! Har mensen kommet nå eller? Syklusen min er heeeeelt ute å kjøre etter synarela, er på dag 22 men aner ikke hvordan det blir med el med tanke på synarela? :bored: Jeg også blir nok å få forsøk I september!! :woot:
Jeg er på dag over 40 og ikke tegn, men hoppa akkurat over en forrige fersk, etter abort da. Men kan hende den gjør det nå og.

Synarella stopper EL, derfor vi tar den :)

Har en følelse at det blir oktober her. Siden jeg kanskje må ha en syklus etter undersøkelsen, og da er jeg i september, før jeg kan starte. Kjedelige greier med denne ventinga altså...
 
Godt med en plan❤️❤️ Håper du får forsøk i September! Ser ut som vi er fler som skal igang igjen da:):):):)
Det hadde vært noe det. Var da jeg var i gang i fjor også.
Men har en følelse av at jeg må ha en syklus først. Siden de nok spyler ut og ødelegger slimhinna.
Så blir nok spray start i september tenker jeg, og forsøk i oktober.
 
Jeg starta spray 3 dager etter lap og hyst, så det er ikke sikkert du må ha syklus først :)
 
Jeg starta spray 3 dager etter lap og hyst, så det er ikke sikkert du må ha syklus først :)
Det var godt å høre :)
Man har jo en blødning/mens på spray. Så kanskje den teller som en :)
Da er det håp for meg i september :)

Jeg skal "bare" ha hyst, lap hadde jeg i 2012. Fikk du narkose under hyst?
 
Spørs jo litt om de finner noe som må gjøres og:) Jeg hadde narkose under hysteroskopi, men fjernet også morkakerester da. Men tror de fleste får narkose her selv om det «kun» er hyst.
 
Spørs jo litt om de finner noe som må gjøres og:) Jeg hadde narkose under hysteroskopi, men fjernet også morkakerester da. Men tror de fleste får narkose her selv om det «kun» er hyst.
Jeg må møte opp 7.30, så har regna meg frem til narkose. Og helt greit det. For vannskanninga var så vond, så vil helst sove godt kjenner jeg... :)
 
Ja, like greit det;) Var glad for det jeg og.
Håper at de får en avbestilling, så jeg bare kan snike meg inn i køen og bli ferdig.
Lenge leve tålmodigheten...:rolleyes:
 
Jeg er på dag over 40 og ikke tegn, men hoppa akkurat over en forrige fersk, etter abort da. Men kan hende den gjør det nå og.

Synarella stopper EL, derfor vi tar den :)

Har en følelse at det blir oktober her. Siden jeg kanskje må ha en syklus etter undersøkelsen, og da er jeg i september, før jeg kan starte. Kjedelige greier med denne ventinga altså...
Jeg stoppa med Synarela på CD 13 og jeg pleier å ha el ca CD20 men tror ikke kroppen kom seg til heltene i løpet av en uke igjen :hilarious: Åja, ja den venting a er det verste med alt det her :shifty:
 
Det var godt å høre :)
Man har jo en blødning/mens på spray. Så kanskje den teller som en :)
Da er det håp for meg i september :)

Jeg skal "bare" ha hyst, lap hadde jeg i 2012. Fikk du narkose under hyst?

Jeg tok begge i samme slengen, så vet ikke hva som er normalt.

Jeg hadde også innsett en knapp mnd etter inngrepet så det burde gå greit for deg også :)
 
Jeg stoppa med Synarela på CD 13 og jeg pleier å ha el ca CD20 men tror ikke kroppen kom seg til heltene i løpet av en uke igjen :hilarious: Åja, ja den venting a er det verste med alt det her :shifty:
Jeg har ikke sett snurten av mensen siden april. Så kjenner igjen klusset.

Ventinga er gørr... Om 8 dager er det 12 år siden jeg tok siste p-pille. Vært noen harde år.
 
Jeg tok begge i samme slengen, så vet ikke hva som er normalt.

Jeg hadde også innsett en knapp mnd etter inngrepet så det burde gå greit for deg også :)
Jeg hadde lap i mai 2012, etter å ha prøvd siden 2007. Så det skal jeg ikke ha nå.
Er bare kamera inn gjennom livmortappen nå. Ikke gjennom bukveggen.

Da håper jeg på at det går fort her også, at jeg kan søkes rett inn. Men det spørs om de finner noe eller ikke.
 
_20190701_034956.JPG
En 10 år, litt skrevet i kode, gammel Facebook status... :(

Ikke i min verste fantasi ville jeg sitte her, ti år etterpå, like barnløs og frustrert... :sorry:
 
Da jeg skulle legge meg igjen, etter å ha vært oppe og holdt samboeren med selskap til frokosten hans, så hadde jeg fått mensen.
Ingen spotting, rett på skikkelig mensen. Og så vondt! Ikke hatt så vondt under mensen på leeeeenge.

Har skrevet litt med Riksen i det siste. Og de ville at jeg skal ha en mens etter hyst. Om de ikke finner noe på den.
Om de finner noe så kan det bli lenge til forsøk. Men er jammen lenge til likevel.
De har satt meg opp i uke 42!! Det er en evighet til...:wtf: Det er langt ut i oktober! :(
Men det var med 40 dagers sykluser. Og at mensen ikke hadde kommet. Så får vi se. Siden den kom nå, og om jeg HÅPER at den kommer med rundt 28-33 dagers sykluser som den pleier, så blir det kanskje rundt 40. Enda en evighet til. Eller om hyst. blir før, om noe avlyser. Det hadde vært noe det...

Venting er så kjedelig og jeg blir seriøst gaaaaal :wtf:
Om tre dager feirer jeg 12 år i dette her... :(
 
Så godt at mensen kom og at du fikk time :happy: Håper noen timer blir ledige før den tiden;)
 
Back
Topp