Skravletråd

Blir liksom ikke langvarig mett av havregrøt. Skal man ikke bli det?
Jeg blir ikke det.
Hjelper dersom jeg putter et egg oppi, etter et par spiseskjeer cottage cheese
 
Og jeg som trodde du var supermenneske :p
Vi skal bare vært borte en uke, og tror den uken blir aktiv, så er egentlig ikke redd for juli

Ikke noe super menneske jeg altså:rolleyes: ellers hadde jeg vel ikke veidd 86-87 på det verste :D:p:confused:

Har fire uker ferie/fri fra neste helg. Dog er ikke sommerferie det verste når det gjelder vekten for meg. Varme gir meg litt mindre apetitt og fryser mer på frukt og grønt enn søtt og mektig. Men vin og gode middager hører med så nedgang blir det neppe :D
 
Jeg blir faktisk det. Synes havregrøt holder en stund.
Men kanskje det at du spiste snop i går kveld påvirket blodsukkeret ditt i dag så du får cravings...

Det kan jo hende. Jeg trodde ikke det var såpass langvarig påvirkning, men det hadde ikke forbauset meg.
 
Det ble lomper med laksefilet, squash, agurk og paprika til middag/kveldsmat i dag. Ble liksom ikke helt mett, men det tar jeg på søtsug-kontoen. Det ble ca 80 min tur i dag, 2 turer på 40 min hver, og 50 min aerobic og styrke. Stående mageøvelser funker for meg, og jeg merker at jeg holder magen inn mye lettere enn før. Nå må det bare vises på vekta :p
 
Tenker at sjømat/fisk er bedre enn kjøtt.
Grønnsaker (da er potet inkludert i grønnsaker) er bedre enn ris/pasta/nudler/hvitt brød (med hvitt brød er baugetter, pizzabunn, nan-brød ++)
Og så kan man velge meny ut fra det..
Men kan godt tenke jeg tar feil, er på lavkarbo, ikke lavkalori
Ble en meny :-D fyyyy søren så godt. Men alt for mye mat.
 
Ikke ned 1gram på fast veiedag i dag. Men kanskje ikke så rart siden jeg inntok en større middag i går. :shifty: Jaja! Juni er ikke over enda, og den jobben jeg har gjort de siste dagene må jo vises før kalenderen viser 1.juli. Får ta en ny oppdatering da :)
Ellers har jeg gått ned 2cm rund midjen siste uken! Det er jeg suuuuper fornøyd med.
Sitter å planlegger hvordan jeg skal komme meg på trening i forhold til junior sin søvn. Sånn er det i permisjonslivet. Hehe. Alle venninnene skal på middag her i kveld, da kan jeg heldigvis styre hva som blir servert. Så kjøpt masse frukt og magerkesam til dessert, is til de som vil ha det :D

Håper dere får en kjempe fin dag alle sammen!
 
Ikke ned 1gram på fast veiedag i dag. Men kanskje ikke så rart siden jeg inntok en større middag i går. :shifty: Jaja! Juni er ikke over enda, og den jobben jeg har gjort de siste dagene må jo vises før kalenderen viser 1.juli. Får ta en ny oppdatering da :)
Ellers har jeg gått ned 2cm rund midjen siste uken! Det er jeg suuuuper fornøyd med.
Sitter å planlegger hvordan jeg skal komme meg på trening i forhold til junior sin søvn. Sånn er det i permisjonslivet. Hehe. Alle venninnene skal på middag her i kveld, da kan jeg heldigvis styre hva som blir servert. Så kjøpt masse frukt og magerkesam til dessert, is til de som vil ha det :D

Håper dere får en kjempe fin dag alle sammen!

Cm er bra å bli kvitt :) særlig de rundt magen.

Lykke til med besøk og kos deg masse. Slike middager er gull verdt for trivsel.,
 
Ikke ned 1gram på fast veiedag i dag. Men kanskje ikke så rart siden jeg inntok en større middag i går. :shifty: Jaja! Juni er ikke over enda, og den jobben jeg har gjort de siste dagene må jo vises før kalenderen viser 1.juli. Får ta en ny oppdatering da :)
Ellers har jeg gått ned 2cm rund midjen siste uken! Det er jeg suuuuper fornøyd med.
Sitter å planlegger hvordan jeg skal komme meg på trening i forhold til junior sin søvn. Sånn er det i permisjonslivet. Hehe. Alle venninnene skal på middag her i kveld, da kan jeg heldigvis styre hva som blir servert. Så kjøpt masse frukt og magerkesam til dessert, is til de som vil ha det :D

Håper dere får en kjempe fin dag alle sammen!
Cm rundt magen er mye viktigere enn vekt.
Bra jobbet
 
Hmmm. Ingen mat for meg her. Vi er visst tom for frukt og brød, lompene ble liggende ute så de er stive nå. Yngste fikk yoghurt med havregryn i til frokost, men det er jeg ikke så glad i. Må ha banan i da. Har vel ikke egg heller. Spørs om jeg lå hente baguette fra fryseren, men jeg har ikke egentlig lyst på. Har igrunn ikke lyst på noe. Vanskelig å spise sunt når jeg ikke har lyst på noe.
 
Hmmm. Ingen mat for meg her. Vi er visst tom for frukt og brød, lompene ble liggende ute så de er stive nå. Yngste fikk yoghurt med havregryn i til frokost, men det er jeg ikke så glad i. Må ha banan i da. Har vel ikke egg heller. Spørs om jeg lå hente baguette fra fryseren, men jeg har ikke egentlig lyst på. Har igrunn ikke lyst på noe. Vanskelig å spise sunt når jeg ikke har lyst på noe.
Men skal du ned i vekt MÅ du spise ordentlig og jevnlig.
Ingen mulighet for å komme deg i butikken?
 
Hjelpes! I går begynte vi å jobbe ute med pussing av mur og bygging av markterrasse....begynte kl 12 og var vel effektiv jobbing til 21.30. Så antar at gårsdagens trening var ganske så ok. Kjenner det godt på kroppen i dag i alle fall:hilarious::hilarious::hilarious:bæring av godt våte impregnerte bord er tungt.
 
Sitter og tenker.
Løp bare en veldig kort tur i gå, bare 10,5 km, den vanlige korte turen er på 11,5 km.
Måtte få tid til å snakke med mannen før vi skulle legge oss.
Har egentlig veldig lyst til å ta den samme runden i kveld siden det er deilig å komme tidlig hjem, men så er det denne veiingen i morgen da hvor jeg har lyst til å komme så nære 68 kg som mulig..
Da burde jeg egentlig ta den lange turen (14,5 km), eller det ekstremt lange turen (16,5 km).
Problemet med den ekstremt lange er at dersom jeg tar den får jeg ikke denne bakkestien på slutten jeg elsker å avslutte med.
Men på den andre siden dersom jeg øker den med en 2-3 km til en superlang tur vil jeg få den med...

Konklusjon:
1. Jeg må finne nye navn på disse rundene mine
2. Jeg begynner å bli en liten smule gal.
 
Sitter og tenker.
Løp bare en veldig kort tur i gå, bare 10,5 km, den vanlige korte turen er på 11,5 km.
Måtte få tid til å snakke med mannen før vi skulle legge oss.
Har egentlig veldig lyst til å ta den samme runden i kveld siden det er deilig å komme tidlig hjem, men så er det denne veiingen i morgen da hvor jeg har lyst til å komme så nære 68 kg som mulig..
Da burde jeg egentlig ta den lange turen (14,5 km), eller det ekstremt lange turen (16,5 km).
Problemet med den ekstremt lange er at dersom jeg tar den får jeg ikke denne bakkestien på slutten jeg elsker å avslutte med.
Men på den andre siden dersom jeg øker den med en 2-3 km til en superlang tur vil jeg få den med...

Konklusjon:
1. Jeg må finne nye navn på disse rundene mine
2. Jeg begynner å bli en liten smule gal.
Herre så flink du er som går så lange fine turer! Med en fibromyalgikropp så er det ikke alltid jeg klarer mer enn små runder i gangen, flere ganger heller. Må jo ut med hunden uansett, men er jeg dårlig form så blir det maks 2 km på meg:(kanskje litt mer utover dagen det kommer an på. Går du i skog og mark?
 
Herre så flink du er som går så lange fine turer! Med en fibromyalgikropp så er det ikke alltid jeg klarer mer enn små runder i gangen, flere ganger heller. Må jo ut med hunden uansett, men er jeg dårlig form så blir det maks 2 km på meg:(kanskje litt mer utover dagen det kommer an på. Går du i skog og mark?
Jeg skifter på å jogge og løpe.
På alle rundene er det noe asfalt, og noe skog og mark.
Klarte ikke mer enn et par km rask gange den gang jeg startet heller, men når det er sagt så har ikke jeg fibromyalgi heller.
All respekt for at du klarer noe med den lidelsen. Du er superflink :)
 
Back
Topp