Smatte

Glad i forumet
Naboungar er som hundar.
Du har laga middag og ropar inn ungane. Du blir ståande på terrassen og snakka med næraste nabo, og får ikkje med deg at naboungen følger ungen din med inn. Når du endeleg kjem inn, så har naboungen forsynt seg og ete av middagen din. :hilarious::facepalm::wideyed:

Eg veit verkeleg ikkje korleis eg skal reagere på det. Dei er 4år.
 
Haha min første reaksjon er jo at det bare var søtt og koselig:D❤️ Jeg hadde hvertfall ikke reagert på det. Blir noe annet når de er eldre og skjønner de må spørre. Hadde bare sagt ifra til foreldrene hva som hadde skjedd så de ikke lurer på hvorfor ikke barnet vil spise hjemme:)
 
Så koselig tenker jeg!

Tenk å være så trygg i deres hjem at de tør å gjøre det :Heartred
 
Haha min første reaksjon er jo at det bare var søtt og koselig:D❤️ Jeg hadde hvertfall ikke reagert på det. Blir noe annet når de er eldre og skjønner de må spørre. Hadde bare sagt ifra til foreldrene hva som hadde skjedd så de ikke lurer på hvorfor ikke barnet vil spise hjemme:)
Ungen åt ikkje så mykje. Åt ikkje opp, og ville kun ha jordbær. Og spør etter saft, og får, men drikk éin slurk, så sto resten att. (Gjorde det tidlegare på dagen også.) Eg syns det er plagsomt. :facepalm::shifty: Prøver å kutte ned på matsvinnet, men likevel bli mette. Er tre i hushaldninga mi, hadde eg fått vite at det kom fleire til middag, hadde eg laga meir/noko anna. Vi er dessutan midt under flytting, så møblar er fjerna. Måtte bruke gyngestolen.. Det eg likar minst er når naboungane forsyner seg, smaker på, liker ikkje og så legg det tilbake halvtygd og siklete blant det urørte. Prøver å lære ungen min det, og han har skjønt det..

Eg er vel litt prippen.:oops:
 
Eg hade nog bara syns det var koselig. De kænner seg sikkert trygge hos dere derfør de gjor det
 
Jeg blir et monster når blodsukkeret er lavt, så jeg tror jeg hadde blitt ganske sur hvis en nabounge spiste maten min:p Hadde nok ikke sagt noe da. En fireåring er jo fortsatt liten og skjønnet ikke alltid bedre.
 
Back
Topp