Tips til mat til sommerfest i barnehagen

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Det er sommerfest i barnehagen til datteren min i morgen å alle må ha med en rett hver. Det skal være tapas/koldtbordbuffet. Jeg aner ikke hva jeg skal lage så jeg trenger tips/forslag til hva jeg kan lage å ta med.

På forhånd: Tusen takk! :)
 
Pastasalat? :) enkelt, og både barn og voksne bruker å like det :p
 
Jeg lager alltid pai, enkelt og veldig populært.
 
Lasagne? (finnes også så enkelt kit med nesten ferdig lasagne på rema)
Pizzasnurrer
Innbakt pølse
Kyllingvinger
 
Hos oss i går var det blant annet: vafler, pannekaker, broccolisalat, pastasalat, pizza, karbonader, pizzasnurrer, sushi, focaccia brød, loff, smør, potetsalat, sånne lefse og tortilla ruller med div.inni, spekemat, kjøttboller, vannmelon.,,.,
 
Selv lager jeg tacograteng . Ellers går det i hamburger, pølser, lefser med diverse fyll, salater, pizzaer,bacondadler, kjøttboller, kyllingspyd osv
 
Vi tok med pizzasnurrer
Pastasalat? :) enkelt, og både barn og voksne bruker å like det :p
Jeg lager alltid pai, enkelt og veldig populært.
Lasagne? (finnes også så enkelt kit med nesten ferdig lasagne på rema)
Pizzasnurrer
Innbakt pølse
Kyllingvinger
Hos oss i går var det blant annet: vafler, pannekaker, broccolisalat, pastasalat, pizza, karbonader, pizzasnurrer, sushi, focaccia brød, loff, smør, potetsalat, sånne lefse og tortilla ruller med div.inni, spekemat, kjøttboller, vannmelon.,,.,
Selv lager jeg tacograteng . Ellers går det i hamburger, pølser, lefser med diverse fyll, salater, pizzaer,bacondadler, kjøttboller, kyllingspyd osv
Tusen takk for alle forslag! Datteren min ble syk så det ble ikke noe sommerfest på oss i dag.
 
Back
Topp