Emilie’s dagbok ❤️

Dette er så stas! Og jeg unner deg virkelig hele babypakka nå altså ❤️ Hurra!
 
Gratulerer så mye med den så sårt etterlengtede spiren deres, Emilie ❤️ Heier på dere de neste ni månedene :D
 
Dette er så stas! Og jeg unner deg virkelig hele babypakka nå altså ❤️ Hurra!
Tusen takk for det, Avocado ❤️❤️❤️ Så kjekt at du er innom :) Jeg håper at dette er gullspiren ❤️
 
Gratulerer så mye med den så sårt etterlengtede spiren deres, Emilie ❤️ Heier på dere de neste ni månedene :D
Mator ❤️ Så hyggelig at du er innom :) Tusen takk for det ❤️❤️❤️ Nå må det går veien for oss ❤️
 
C29ADCDF-66C2-404C-BE10-24E5594AAA36.jpeg
13dpo ❤️ 8dp5dt
 
Fantastisk fin stigning❤️
 
Så fin test og fin stigning!
 
Du ? Dette må bare være the one alså! Supre tester!:D:angelic:
 
Mator ❤️ Så hyggelig at du er innom :) Tusen takk for det ❤️❤️❤️ Nå må det går veien for oss ❤️
Har fulgt med i kulissene, ikke vært så mye tid til å legge igjen spor, men dette måtte jeg ta meg tid til❤️ Med de testene du har her, så må det bare gå veien!! Krysser og heier av hele meg, for dette er dere så vel unt❤️
 
Nydelige tester - dette unner jeg dere virkelig, av hele mitt hjerte :Heartred
 
Fy søren for noen knallsterke og fine tester!! Denne vil være med hele veien :Heartred Jeg blir så glaaaaad!! :wav
 
Nydelige tester! Dette må være en terminspire :Heartred
❤️❤️❤️ Ja, det må jo være det ❤️
Du ? Dette må bare være the one alså! Supre tester!:D:angelic:
Åh ❤️ Det er ingenting jeg ønsker mer ❤️❤️
Har fulgt med i kulissene, ikke vært så mye tid til å legge igjen spor, men dette måtte jeg ta meg tid til❤️ Med de testene du har her, så må det bare gå veien!! Krysser og heier av hele meg, for dette er dere så vel unt❤️
❤️❤️❤️ Jeg blir helt rørt❤️ Jeg har iallefall aldri på disse fire årene opplevd å få så positive testet så tidlig ❤️ Så nå må det jo gå veien for oss ❤️
Fy søren for noen knallsterke og fine tester!! Denne vil være med hele veien :Heartred Jeg blir så glaaaaad!! :wav
Ja, jeg er så innmari glad for at det er så fin stigning :) Jeg har sett på andre sine tester og ønsket at jeg også skulle få slike en dag, men mine har alltid vært mye svakere så tidlig. Men nå, NÅ må det være vår tur ❤️ Takk for all heiing, jeg blir rørt ❤️❤️❤️
Nydelige tester :D ❤ Slik blir det baby av ;)
Ja, det må jo bare det nå ❤️❤️❤️
 
Back
Topp