Når startet dere med innkjøp?

Lil-17

Forumet er livet
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Når følte dere dere trygge på at det kom til å gå bra, så dere turte å kjøpe inn to av alt?
 
Tja. Jeg hadde jo en del fra før, i tillegg til at jeg visste vi kom til å arve en del. Kjøpte litt etter hvert etter OUL på brukt-markedet, for da tenkte jeg at jeg eventuelt ikke tapte noe på å selge videre igjen (og da tenker jeg ikke kun på å miste den ene i magen, men også litt tvillingutstyr jeg rett og slett ikke vet om vi får bruk for). Handlet mer og mer av det som skulle kjøpes nytt etter kontroller utover sånn uke 20-24. Jeg har ventet litt på salg og slikt og. Nå er ikke jeg sånn ekstrem redebygger uansett da. Du må jo bare kjøpe inn når du selv vil. ❤
 
Tja. Jeg hadde jo en del fra før, i tillegg til at jeg visste vi kom til å arve en del. Kjøpte litt etter hvert etter OUL på brukt-markedet, for da tenkte jeg at jeg eventuelt ikke tapte noe på å selge videre igjen (og da tenker jeg ikke kun på å miste den ene i magen, men også litt tvillingutstyr jeg rett og slett ikke vet om vi får bruk for). Handlet mer og mer av det som skulle kjøpes nytt etter kontroller utover sånn uke 20-24. Jeg har ventet litt på salg og slikt og. Nå er ikke jeg sånn ekstrem redebygger uansett da. Du må jo bare kjøpe inn når du selv vil. ❤
Har mesteparten vi også, men type tvillingvogn, en bilstol til, to sprinkelsenger og slikt.. Man blir jo aldri trygg..
Kanskje vente til etter OUL ihvertfall..
 
Har mesteparten vi også, men type tvillingvogn, en bilstol til, to sprinkelsenger og slikt.. Man blir jo aldri trygg..
Kanskje vente til etter OUL ihvertfall..

To sprinkelsenger har jeg ikke kjøpt, og kommer ikke til å kjøpe før de er større. De får ligge sammen i starten (i den ene vi har fra før). :)

De andre tingene du nevner tok jeg på salg etter uke 20/24-ish.
 
To sprinkelsenger har jeg ikke kjøpt, og kommer ikke til å kjøpe før de er større. De får ligge sammen i starten (i den ene vi har fra før). :)

De andre tingene du nevner tok jeg på salg etter uke 20/24-ish.
Ser for meg at det blir trangt med to i en sprinkelseng, men de er jo gjerne mindre enn en baby til termin, så det går vel noen måneder? :joyful:
 
Ser for meg at det blir trangt med to i en sprinkelseng, men de er jo gjerne mindre enn en baby til termin, så det går vel noen måneder? :joyful:

Går garantert i noen måneder ja, i vanlig sprinkelseng (60×120). :) Mange tvillinger som liker å ligge helt inntil hverandre i starten og.
 
Ser for meg at det blir trangt med to i en sprinkelseng, men de er jo gjerne mindre enn en baby til termin, så det går vel noen måneder? :joyful:

Mine deler seng enda, de er tre måneder :)

Men har kjøpt inn to senger, den ene sover de i på dagtid.

Startet vel på alvor med innkjøp etter OUL. Prøvde å finne vogna vår brukt på finn ganske lenge, men var vanskelig å finne noe til "riktig" pris.. Kjøper ikke ei vogn brukt til 70-80% av nypris.
 
Vi kjøpte egentlig alt ganske raskt etter OUL, og glad for det siden de ble såpass premature.
Mine har delt en sprinkelseng frem til nå, sovet i hver sin ende, men våknet mer enn nødvendig fordi de har sparket hverandre. Tvilling2 har alltid vært så urolig så har ikke fungert å ha de ved siden av hverandre. Nå sover de i hver sin seng fra 19-07, unntatt et måltid i 3-4 tiden. Blitt 5mnd, men 2mnd korrigert:)
 
Mine deler seng enda, de er tre måneder :)

Men har kjøpt inn to senger, den ene sover de i på dagtid.

Startet vel på alvor med innkjøp etter OUL. Prøvde å finne vogna vår brukt på finn ganske lenge, men var vanskelig å finne noe til "riktig" pris.. Kjøper ikke ei vogn brukt til 70-80% av nypris.
Skal kjøpe inn 2 vi å, men at de deler i starten, de er jo vant med å sove sammen så føles sikkert tryggere å kanskje?
 
Vi har skkurat begynt å rive gjesterommet som skal bli barnerom, uke 20 nå, så kanskje greit p starte med litt ting:) var på 20 ukers ul og alt var bra da :) så hver sndre uke er jo en ny milepæl, men kommer vel ofte før så er vel greit å ha ting klart:)
 
Skal kjøpe inn 2 vi å, men at de deler i starten, de er jo vant med å sove sammen så føles sikkert tryggere å kanskje?

Ja, ingen problem her. Men for en mnd måtte vi legge dem i hver sin seng. De begynte å bli så aktive så den ene tok all dyna eller dytta dyna over den andre.. så nå får de turne mer for seg selv :)

Nå er de 5 mnd.
 
Så fint koselig å sove sammen og praktisk Når den skal stå ved siden av senga:) har du de med hode i hver sin ende eller ved siden av hverandre ?
 
Uke 25 var vi på storhandel, men fortsatt redd for at ting skulle gå galt. Ventet til over uke 30 med å åpne og gjøre i stand ting pga det.
 
Back
Topp