Nokon åleineforeldre her inne?

M

Moderator Marte

Guest
Har du vore åleine med barn lenge? Eller har du gått gjennom brudd nyleg?
Visste du at vi har eit eiget underforum for åleineforeldre på forumet? Der kan dei som er åleine med barn dele erfaringar og tankar :Heartpink
received_669632933495087.jpeg
 
Så gøy!
Første her, termin nå i oktober.
Hva med deg?
Andre her, termin i månedsskiftet mars/april, så en stund til. Blir spennende for deg den neste måneden da! Hvor holder du til i landet?
 
Andre her, termin i månedsskiftet mars/april, så en stund til. Blir spennende for deg den neste måneden da! Hvor holder du til i landet?
Så spennende! Er første også donorbarn?
Holder til sentralt på Østlandet, hva med deg?
Du er jo over første kneika, så blir spennende reise for deg fremover også. Neste mnd for min del blir veldig spennende. Gleder meg til å få tilbake kroppen min
 
Så spennende! Er første også donorbarn?
Holder til sentralt på Østlandet, hva med deg?
Du er jo over første kneika, så blir spennende reise for deg fremover også. Neste mnd for min del blir veldig spennende. Gleder meg til å få tilbake kroppen min
Ja. Første er også det. Så dette er søskenforsøk med samme donor. Angrer jo litt på at jeg ikke startet tidligere med dette, men sånn ble det. Jeg bor i Oslo. Og ja, husker at det var pes uten så mye hjelp den siste tiden når man begynte å bli litt stor. Bor du nærme familie da, sånn at du får litt hjelp den første tiden? :)
 
Ja. Første er også det. Så dette er søskenforsøk med samme donor. Angrer jo litt på at jeg ikke startet tidligere med dette, men sånn ble det. Jeg bor i Oslo. Og ja, husker at det var pes uten så mye hjelp den siste tiden når man begynte å bli litt stor. Bor du nærme familie da, sånn at du får litt hjelp den første tiden? :)
Så utrolig gøy. Har selv noen forsøk liggende dersom jeg ønsker et barn til. Må se hvordan det er med én først :hilarious:
Ja bor nære familie(men har veldig få) og har fantastiske naboer, så dette skal nok gå bra. Har alltid klart meg aleine, så ikke veldig bekymret.
Som du sier, skulle ha startet før. Men ønsket å etablere et hjem og en stabil inntekt før jeg satte i gang.
Du vet kanskje litt om hva man har krav på fra ulike hold som alenemor, send meg gjerne en PM om du ønsker :happy:
 
Han er født i 2017, så han er fylt 2 :D
Men jeg skal til København om en uke for innsett første fryseforsøk, så kanskje-kanskje blir det en bror eller søster til sommeren :)
Oj oj oj så spennende!!!
Håper virkelig det går på første forsøk ❤
Du er kjempe tøff! En på 2 år og starter reisen med snart en til. Fantastisk :love7
 
Ja. Første er også det. Så dette er søskenforsøk med samme donor. Angrer jo litt på at jeg ikke startet tidligere med dette, men sånn ble det. Jeg bor i Oslo. Og ja, husker at det var pes uten så mye hjelp den siste tiden når man begynte å bli litt stor. Bor du nærme familie da, sånn at du får litt hjelp den første tiden? :)

Jeg er alene og er gravid med donorbarn, termin i mars jeg og xsmile9 bor 45 min å kjøre fra Oslo ;)
 
  • Liker
Reactions: TKW
Back
Topp