Piercinger

Har bare hull i ørene. Eller, de gror vel igjen. Jeg er for dårlig på å huske øredobber.
 
Har 5 i ørene, that's it. :)
 
Har 6 hull i ørene (3 på hver side) og har hatt i navlen,nesen og leppa men de har jeg tatt ut for mange år siden
 
Har to i hvert øre, men bruker de aldri, så kan være at de har grodd igjen..
Har hatt i brystvorte, tunge, under leppa, nesa og flere i ørene tidligere.
 
Nei, har hatt i nesen, tungen, monroe, underleppen og navelen

Savner litt den i nesen :)
 
Har hatt i nesa, navlen, bukselinningen(surface), flere forskjellige i øret, tunga, leppa.
Nå har jeg ingen, annet enn hull i ørene da.
 
Har hatt 10 , men tatt ut den i haka/leppa.
6 i øra , tunge, navle og dåsa :D
 
Har 7 hull i ørene, også har jeg hatt i navlen og tunga. Begynner å bli mange år siden jeg tok dem ut :)
 
Har ett i hvert øre. Har hatt i nesa, øyenbrynet, tunga og navelen. Pga utseende på navelen etter litt ymse+ 2 svangerskap( er på svangerskap nr 3 nå) så vurdere jeg å ta i navelen igjen for å skjule litt.
 
Hadde 7, 5 i ørene, i navlen og under leppa. Har nå bare tragusen som står i fast. Ellers bruker jeg en skjelden gabg vanlige øredobber.
 
Jeg har bare ett hull i hvert øre, men skulle gjerne hatt en haug med piercinger!

Sliter med at ting gror veldig dårlig, så ikke turt... Prøvde å ta to hull til i ørene, men grodde ikke skikkelig :/

Skulle gjerne hatt flere hull i ørene og så hadde jeg store planer om nippelpiercing og i tunga :)
 
Hadde i navlen, men tok den ut for ti år siden. Ellers har/hadde jeg ni i ørene, men akkurat nå bruker jeg ikke noe i noen av hullene.
 
Har hatt 5 hull i ørene, kun 2 igjen. Men de er ikke piercet men skutt med pistol. Så regnes vel ikke med.

Ellers har jeg ingen og ingen tattoveringer. Og er stolt av det.
 
Back
Topp