Piercinger

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Har du piercinger? :)
Jeg har 11 :D
 
Hadde i navlen men tok den bort da jeg ble gravid... hul i ørene hvis det tells?

Hvor har du 11 stk?
 
Jeg har bare de to standard hullene i øret, et i hver. Holder for meg.
 
Har i øra. Hatt i navlen, tok den ut da den var i veien. Hadde i leppa, tok den ut da jeg bare gikk å pelte på den hele tiden.
 
Hull i ørene er det eneste. Kunne ikke tenkt meg fler
 
Har fire i ørene som jeg aldri bruker. Har hatt tatt ut: på siden av underleppa, navlen og tunga. Føler meg for gammel for sånt nå
 
Last edited:
Bare hull i ørene, men har sterkt vurdert piercing i navlen. Nå føler jeg at jeg begynner å bli for gammel for det :p
 
Har flere hull i ørene om det teller. Hadde både i navlen og i tunga, men har tatt ut begge :rolleyes:
 
Har piercing i trangus, begge sider, og vanlig hull i ørene.
Tidligere hatt industrial piercing, samt i brystvorte, nese, navle og under leppa på siden. Ikke alle på samme tid, men flere forsvart under første svangerskap da jeg ikke følte det passet seg lengre xsmile3
 
Jeg starta med 1 i underleppa (halvparten av snakebite liksom) da jeg var 16, den datt kula av på og det ble ikke til at jeg kjøpte ny. Det hullet har grodd igjen.
Da jeg hadde passert 17 tok jeg snakebites.
Tok de ut da jeg ble gravid med eldste, grodde igjen etter det.
Tok hull i nesa da eldste var rundt ett år, men den datt ut i løpet av natta noen dager senere. Gadd ikke sette den inn igjen, vises ikke at den har vært der nå.
Har 6 hull i ørene, 3 på hver side. Bruker sjelden øredobber lengre, men kan hvis jeg vil :)
Så har ingenting atm.
 
I ørene og øyenbrynet. Hadde tidligere i tunga. Gikk lenge og tenkte at jeg skulle ta den ut, så klarte jeg å svelge den ene kula og valget var tatt for meg :hilarious:
 
Hadde navlepiercing, men tatt ut for lengst. Har også i tragus og flere i øreflippene.
 
Hull i ørene, og hadde i underleppa for mange år tilbake, men måtte ta den ut da jeg skulle operere bort mandlene i halsen :) har et søkk/arr i huden etter piercingen.
 
Har 5 i ørene og i 1 i nesen. Har hatt i navlen.
 
Har fjerna de fleste. Så er de standard i øra igjen og har beholdt i tunga. Resten av de andre (5) er tatt ut)
 
Back
Topp