Sminke på jobb

Bruker sjelden sminke på jobb. Kun mascara av og til.
 
Mascara og litt på leppene, bruker ofte noe til å dekke mørke ringer under øynene så det ser ut som om jeg har sovet også :p
 
CC-krem/foundation, settingpudder, solpudder (ved behov), rouge, mascara og brynsgele. Noen ganger mer, noen ganger mindre.
Jeg elsker sminke og er ganske god på akkurat det (om jeg må si det selv), så jeg trives best om jeg kan sminke meg når jeg skal ut blant folk. Jeg går for en lett, naturlig glød :D Bruker ca. 10-15 min hver morgen.
 
Last edited:
Kun mascara :)
 
Eyeliner og mascara
 
Foudation, mascara og brynsfarge :)
Bruker kun 10-15 min på dette og får meg til å føle meg freshere :)
 
Foundation pudder, litt sot under øya. Har vippe extansion, så slipper mascara :)
Kan ikke gå uten noe sminke . da spør folk om jeg er sjuk haha.... føler meg ikke vell uten sminke heller.
 
Fondation
Solpudder
Mascara
Higlighter
Markerer bryn
Leppestift + lipgloss oppå
:)
 
Kommer an på hva jeg skal på jobb, vær, når på året, hvordan huden min er, og hvor god tid jeg har. Kan gå på jobb uten, men foretrekker å minst ha mascara + øyenbryn.

Men hvis jeg vet at jeg bare skal være inne, har jeg gjerne foundation, concealer, settingpudder, rouge og øyenskygge i tillegg. Pleier ikke å markere skinnbein og diverse når jeg skal på jobb, men det kan jo hende. Men jeg skiller mellom dagsminke og kveldssminke, da jeg ikke syntes det er noe fint å ha "partysminke" fullt dagslys.
 
Pleier ikke sminke meg på jobb, jobber i helsevesenet.

Husker vi fikk en dag mail av ene sjefen om at han ønsket at vi ikke skulle gjemme oss vekk i sminke, for det ødela uniformene :p
 
Som regel ingenting. Fem minutter til med søvn trumfer utseende :p Skal vi ta bilder bruker jeg maskara og dekkstift.
 
Eyeliner, maskara, pudder og kajal.

Sminker meg «svakt» på jobb

Føler meg mye mer fresh og våken med litt sminke
 
Jeg pleier å ha en lypsyl eller lignende på pulten min, og noen ganger bruker jeg den, teller det? :p
Jeg kom liksom aldri helt i gang med sminke.. Det var mye mer interessant å bruke alle røde/rosa/lilla leppestifter og pulverting til å prøve å lage mest mulig ekte sår :hilarious: Mye klin med andre ord :hilarious:

Jeg tror jeg har en maskara på badet. Og muligens noen sånne lipglosser eller noe, har noen familiemedlemmer som insisterer på å gi meg slikt til jul.. Men aldri i farger som kan brukes for å lage sår :hilarious:
 
Back
Topp