En god amme bh å anbefale?

girlypai

Elsker forumet
Noen som kan anbefale en god amme bh? sist gang brukte jeg noen fra h&m, og aldri mer!!!! ga null støtte, satt ikke noe godt og var egentlig ganske vonde å sove med! :/
 
Jeg brukte nesten ikke amme-bh i det hele tatt, for jeg synes puppene ble så stygge i de! Men hvis jeg skal anbefale en så hadde de en veldig behagelig i stretch og med tjukke skulderstropper på Barnas hus. 
 
æ har brukt triumpf (usekker på stavemetoden ;) sine, å di hadde "både me, å uten polstring".
Di e æ vældi førnøyd me. koste litt meir, men e verdt d ;)
 
Jeg kjøpte et par stykker fra HOTmilk sist, veldig fornøyd med de. Jeg var helt avhengig av det, prøvde og en fra HM, men den var ubrukelig for meg.
 
Jeg venter på 3 stk fra ASOS.com. Måtte skrive under om en ufortollet pakke og sende i retur til Oslo. Håper jeg får de snaaaaart, og at de er komfortbale å bruke døgnet rundt :)

Hvis ikke de er komfortbale skal jeg vurdere ny amme-BH fra en annen butikk. Holder meg unna H&M, Cubus osv! :)
 
Jeg jobber i undertøysbutikk, og jeg vet at det er mange som er fornøyd med ammebher fra Abecita. Er dyrere enn vanlig da, rundt 400- 500kr stk.
 


Tittetitt skrev:
Jeg jobber i undertøysbutikk, og jeg vet at det er mange som er fornøyd med ammebher fra Abecita. Er dyrere enn vanlig da, rundt 400- 500kr stk.


Har dere nettbutikk også? Kanskje jeg kan få se hvordan de ser ut :)
 


Påskeharen skrev:


Tittetitt skrev:
Jeg jobber i undertøysbutikk, og jeg vet at det er mange som er fornøyd med ammebher fra Abecita. Er dyrere enn vanlig da, rundt 400- 500kr stk.


Har dere nettbutikk også? Kanskje jeg kan få se hvordan de ser ut :)


Vi har ikke, men abecita har:) Vi har flere bher i butikken enn på nettsiden deres, men den helt til venstre er helt ny, og virker veldig fin. Kjempegod hold og søte blonder.

http://abecita.timarco.no/list.aspx?cnt=42
 
Vet at dette er en litt gammel forum tråd, men greit å holde den i live ;) Når man skal velge en god amme bh så er det blant annet viktig å vurdere:

- Størrelse og utforming
- Om man skal ha amme bh med eller uten spiler
- Innholdet i bhen.

Mammatrend har noen gode råd og anbefalinger i dette innlegget: En god amme bh - gjør ammeperioden litt bedre
 
Last edited:
Back
Topp