Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Er voldsomt med blødninger i gjengen i dag... Helt merkelig. Men joda, har hengt meg på den gjengen jeg også.

Men nå prøver jeg å slappe av og se TV, krampene er ikke kommet tilbake, murrer av og til.
Men sykt kvalm av angstfølelse.

Skjønner supergodt at du er engstelig!! Bra du prøver å slappe av og at du ikke har vondt lenger, er jo desverre ingenting annet å gjøre :( Krysser fingrene!
 
Skjønner supergodt at du er engstelig!! Bra du prøver å slappe av og at du ikke har vondt lenger, er jo desverre ingenting annet å gjøre :( Krysser fingrene!
Prøver så godt jeg kan og slappe av. Se TV og bare hvile.
Hjelper at jeg har fått med meg ei venninne i morgen. Aller helst ville jeg ha med sambo, men han har en viktig jobb, som er vanskelig å avlyse.

Enn så lenge, og siste seks tura (eller noe sånn) for å tisse, så har det bare kommet crinone med gammelt blod i.
Ikke så rart etter den blødningen som kom i stad. Men jeg blødde kanskje maks en time, også ga både kramper og friskt blod seg. Ikke noe i bindet. Bare da jeg tørka.
 
Prøver så godt jeg kan og slappe av. Se TV og bare hvile.
Hjelper at jeg har fått med meg ei venninne i morgen. Aller helst ville jeg ha med sambo, men han har en viktig jobb, som er vanskelig å avlyse.

Enn så lenge, og siste seks tura (eller noe sånn) for å tisse, så har det bare kommet crinone med gammelt blod i.
Ikke så rart etter den blødningen som kom i stad. Men jeg blødde kanskje maks en time, også ga både kramper og friskt blod seg. Ikke noe i bindet. Bare da jeg tørka.

Høres jo ut som det er en mulighet for at det kan gå bra, hvertfall fint du har sluttet å blø. Men bra du får en sjekk i morgen, selv om det kanskje er for tidlig til å konkludere.. Masse lykke til hvertfall!
 
Høres jo ut som det er en mulighet for at det kan gå bra, hvertfall fint du har sluttet å blø. Men bra du får en sjekk i morgen, selv om det kanskje er for tidlig til å konkludere.. Masse lykke til hvertfall!
Men redd det kan plutselig ta seg opp igjen, så ganske kaos inni meg nå. Og gruer meg til natta. Håper jeg får sove noe.
Ellers blir morgendagen lang. Nesten så jeg vurderer å ta noe og sove på, er veldig små doser, som jeg egentlig tar. Men slutter på hvert forsøk. Men det er dumt det og...
Får bare prøve så godt jeg kan og sove. Og ikke tenke.
 
Uff, håper det er en uskyldig blødning❤️
 
Men redd det kan plutselig ta seg opp igjen, så ganske kaos inni meg nå. Og gruer meg til natta. Håper jeg får sove noe.
Ellers blir morgendagen lang. Nesten så jeg vurderer å ta noe og sove på, er veldig små doser, som jeg egentlig tar. Men slutter på hvert forsøk. Men det er dumt det og...
Får bare prøve så godt jeg kan og sove. Og ikke tenke.

Ikke noe rart det blir kaos.. Håper du får sove litt :Heartred
 
Ikke noe rart det blir kaos.. Håper du får sove litt :Heartred
Det håper jeg også... Trenger sårt litt søvn før morgendagen.
Har ett godt snev av sosialangst også. Så det å måtte ringe, mase og møte opp hos legen, er skummelt :sorry:
 
Huff, skjønner. Bra du har med noen! Og lykke til med alt!
Takk :) Ja, var veldig godt å få henne med. Mamma kunne også bli med sa hun etterpå. Men da hadde jeg alt avtalt med venninna.

Godt å slippe alene. Særlig når sambo har langdag på jobb i morgen.
 
Ingen smerter lenger, ingen kramper. Nesten ikke murringer en gang.
Men sååå redd for at de skal komme igjen... Men ikke noe å gjøre.
Så må bare ta det som det kommer. Får ikke gjort noe annet enn det.

Reiser å henter venninna i morgen når jeg står opp, og kjører hjem, ringer og hører med en gang da.
Så tar jeg det derifra. Skal i alle fall ringe legen og spørre om å få komme. Han sa sist at jeg måtte bare komme igjen neste gang...
 
Takk <3 Jeg vet ikke helt enda, hva dette her er.
Men er ikke vondt lenger, det er bare sårt i magen. Og gått over til rosa på papiret, men ikke spotterosa, men litt mer.

Så vi får se hva som skjer nå...
Krysser fingrene ❤️
 
Krysser fingrene ❤️
Takk :)

Jeg prøver å være litt flat nå. Orker ikke verken å glede meg, eller grue meg.
Prøver å bare slå av hele hodet... Men det dundrer og gjør vondt, så det sitter oppå der.
 
Da sier jeg GOD NATT, og tusler i seng, så får vi se...
Hvor lang tid det tar før jeg sitter her igjen i natt...
 
Takk :)

Jeg prøver å være litt flat nå. Orker ikke verken å glede meg, eller grue meg.
Prøver å bare slå av hele hodet... Men det dundrer og gjør vondt, så det sitter oppå der.
Ja skjønner deg godt, er 10000 føleser oppi dette og i tillegg
 
Sov greit til jeg våkna med utrolig hetetokt :arghh:
Og rommet er ikke varmere enn det pleier. Men hadde 5.2 kg, og lang, pus over dyna.

Måtte tisse og var så tørr i kjeften at støvet stod. Beina føltes tunge, pusten gikk ujevnt og jeg hadde angst. Men tok ut urin glasset. Tissa i det. Putta i testen.. Og kjente hjertet virkelig hamre...
I oktober var testen bare halv enn dagen før jeg skjønte det ikke gikk veien.
I dag er den omtrent som morgen testen i går.
Men kontroll streken er ekstremt rød på denne :bored:
 

Vedlegg

  • _20190123_014639.JPG
    _20190123_014639.JPG
    415,1 KB · Visninger: 94
Men den er litt svakere enn de forrige testene. Men ikke sånn veldig veldig...
Men får litt vondt i magen av å se på den likevel :(
 
Jeg blir nok borte herfra i store deler av dagen...
Får besøk av ei venninne og hun blir her til samboeren kommer hjem i kveld.
Så da blir jeg nok borte her fra.

Men skal ringe legen. Så blir nok sittende der i dag. Også kanskje jeg blir litt klokere av det
 
Back
Topp