Enkefalos hopper i det igjen!

Så masse fine tester ❤️ I love it! :D
Tenk at minsten er på vei a’! Er ikke det litt rart å tenke på? :rolleyes:
Det er VELDIG rart å tenke på! :eek: Jeg fatter ikke at det ser så bra ut etter så kort tids prøving. Hva skjer med kroppen liksom?! :woot: Men jeg er såå glad for det. Kunne ikke ønska meg en bedre overraskelse ❤️
 
Nei, det dobles saktere ved høyere nivåer, men i snitt er det aldri 48 timer. Det er kun nedre del av normalsnittet. Og gir urealistiske forventninger da, at "alle" har hengt seg opp i 48. Du lå jo uansett på enda raskere stigning. :p

Kanskje denne du tenkte på: https://www.babymed.com/tools/hcg-calculator :)

Det er en stor trygghet å vite at kroppen har klart å gå til termin, istedenfor den følelsen av at kroppen bare mister. Dette er nummer to det. :Heartbigred

Helt nydelige tester fortsatt. Gleder meg til UL, og håper du får se hjerte slå. :)
Aah, sånn ja :laughing002 Jaja, fin stigning her anyway, ja :D Og yes, det var den nettsida jeg tenkte på. Takk! Ser ut som jeg ligger veldig godt an i følge den ❤️

Screenshot_20190119-235743_Chrome.jpg


Å vite at det har gått før er en enorm lettelse. Litt enklere å tørre å tro på det da ❤️
 
Jeg var på TUL da jeg var 6+0, og fikk se et blinkende hjerte. Kan være at 5+6 ikke er for tidlig og :happy:
Så godt å høre! :D Man skal vel teoretisk sett ha mulighet til å se det 5+6, ja, så jeg håper veldig. Men samtidig er det vel ikke helt unormalt å ikke se det heller - uten at det trenger å være noe galt. Men vi får se. Håper vi får se verdens søteste lille blink ❤️
 
Her må jeg følge med, siden vi er heeelt likt :D
Testen min fra Babyplan var rimelig lik din i dag.
Ja, så gøy at vi er helt likt! :D Dette lover godt for oss begge. Satser på at det er terminspirer på oss begge :D ❤️
 
Ja, så gøy at vi er helt likt! :D Dette lover godt for oss begge. Satser på at det er terminspirer på oss begge :D ❤️
Jaa, jeg krysser alt jeg har for terminspirer på begge to :love7

Blir spennende å se hvor mange dager det blir i mellom, om de begge holder i mål.
Det er så spennende tid vi er inne i nå. Men gleder meg til det er mer sikkert.
 
Det er VELDIG rart å tenke på! :eek: Jeg fatter ikke at det ser så bra ut etter så kort tids prøving. Hva skjer med kroppen liksom?! :woot: Men jeg er såå glad for det. Kunne ikke ønska meg en bedre overraskelse ❤️
Om dere er ferdige med barn etter denne må dere bruke prevensjon. Hvem hadde trodd det liksom :p
 
Jaa, jeg krysser alt jeg har for terminspirer på begge to :love7

Blir spennende å se hvor mange dager det blir i mellom, om de begge holder i mål.
Det er så spennende tid vi er inne i nå. Men gleder meg til det er mer sikkert.
Ja, det blir spennende å se. Sist gikk jeg et par dager over termin, så forventer nesten det nå også :p Det er deres førstemann, ikke sant? Jeg gleder meg til vi forhåpentligvis er kommet til noen litt tryggere uker :)
 
Om dere er ferdige med barn etter denne må dere bruke prevensjon. Hvem hadde trodd det liksom :p
Haha, det er et veldig godt poeng faktisk. Hvem skulle trodd det :knegg:
 
Legg ut dagens test da :D streken kom jo med en gang på filmen du la ut ❤❤❤
Kronidioten her ble så opptatt med å snappe da, så jeg fikk ikke tatt bilde av testen innen fristen :laughing002 :facepalm: Men skal få lagt den ut nå. Det er så gøy når streken kommer med en gang :D ❤️
 
Ja, det blir spennende å se. Sist gikk jeg et par dager over termin, så forventer nesten det nå også :p Det er deres førstemann, ikke sant? Jeg gleder meg til vi forhåpentligvis er kommet til noen litt tryggere uker :)
Jeg har brukt 12 år på denne her, 3 av de med samboer nå, 6 med forrige samboer. (Og litt pause i mellom)
Så denne her er første ja. Det har tatt tid :(

Ja, jeg og teller ned dager. Første milepæl er 5 uker og kjemisk grensa, men gleder meg mest til 12 uker.
Men det er en evighet til. Men det er bursdagen til bestemor, så enkelt å huske. Halvveis på bursdagen min, så enkelt å huske :p
 
4+5

Dagens tester :) Jeg glemte meg bort og fikk ikke tatt bilde av Babyplanen før etter 8-9 min, ikke 5 som jeg pleier. Så den ser nok litt ekstra sterk ut i dag :p Det er såå gøy å teste nå, og jeg merker jeg er så avslappa på strekene. Deilig å kjenne på godfølelsen :D

Screenshot_20190120-112901_Gallery.jpg


Screenshot_20190120-112918_Gallery.jpg


Synes snart MakeSure kan skjerpe seg og gi meg noen skikkelige knallstreker altså :laughing002 Jeg tror jeg må ha fått en svak batch eller noe,for jeg har sett andre ha samme HCG som meg, men sterkere strek. :p Godt jeg har Babyplan :)
 
Jeg har brukt 12 år på denne her, 3 av de med samboer nå, 6 med forrige samboer. (Og litt pause i mellom)
Så denne her er første ja. Det har tatt tid :(

Ja, jeg og teller ned dager. Første milepæl er 5 uker og kjemisk grensa, men gleder meg mest til 12 uker.
Men det er en evighet til. Men det er bursdagen til bestemor, så enkelt å huske. Halvveis på bursdagen min, så enkelt å huske :p
Ja, det var lang tid! Jamen godt det endelig ser ut til å gå veien ❤️ Jeg teller også ned til tirsdag og kjemiskgrensa. Da skal jeg begynne å glede meg et hakk til over dette :p Og så blir det UL uka etter for min del. Men 12 uker blir absolutt mest stas. Håper vi kommer så langt!!
 
Jeg tok en Make Sure samme dag som jeg hadde 7100 i hCG og det var såvidt teststreken var sterkere enn kontrollstreken. De er litt mer «blasse» i fargen liksom. Supre tester❤️❤️
 
Jeg tok en Make Sure samme dag som jeg hadde 7100 i hCG og det var såvidt teststreken var sterkere enn kontrollstreken. De er litt mer «blasse» i fargen liksom. Supre tester❤️❤️
Ah, så godt å høre at jeg ikke er alene om det der :p Litt irriterende, men heldigvis har jeg ikke blitt bekymra siden jeg har testa med flere typer. ❤️
 
Ja, det var lang tid! Jamen godt det endelig ser ut til å gå veien ❤️ Jeg teller også ned til tirsdag og kjemiskgrensa. Da skal jeg begynne å glede meg et hakk til over dette :p Og så blir det UL uka etter for min del. Men 12 uker blir absolutt mest stas. Håper vi kommer så langt!!
Ja, 12 år er lenge, vært mye frustrasjon og sorg.

Blir godt å komme oss over den grensa :) Men jeg har ikke vært så langt noengang før, så det er litt mer spennende nå kjenner jeg :)

Jeg har ikke UL på lenge jeg, men lurer på om jeg skal smyge meg til legen og høre om han kan henvise videre, siden jeg har hatt en del tidlige aborter.
 
4+5
Dagens tester :) Jeg glemte meg bort og fikk ikke tatt bilde av Babyplanen før etter 8-9 min, ikke 5 som jeg pleier. Så den ser nok litt ekstra sterk ut i dag :p Det er såå gøy å teste nå, og jeg merker jeg er så avslappa på strekene. Deilig å kjenne på godfølelsen :D

Vis vedlegget 286120

Vis vedlegget 286121

Synes snart MakeSure kan skjerpe seg og gi meg noen skikkelige knallstreker altså :laughing002 Jeg tror jeg må ha fått en svak batch eller noe,for jeg har sett andre ha samme HCG som meg, men sterkere strek. :p Godt jeg har Babyplan :)
See på de da ❤️ Helt etter boka :D Her blir det baby, det er det ingen tvil om! ❤️❤️
 
Ja, 12 år er lenge, vært mye frustrasjon og sorg.

Blir godt å komme oss over den grensa :) Men jeg har ikke vært så langt noengang før, så det er litt mer spennende nå kjenner jeg :)

Jeg har ikke UL på lenge jeg, men lurer på om jeg skal smyge meg til legen og høre om han kan henvise videre, siden jeg har hatt en del tidlige aborter.
12 år høres helt umenneskelig ut! Men nå skal de årene være ferdig og et nytt kapittel er i gang :D Bare å glede seg ❤️ Hvor langt har du kommet tidligere? Og når har du UL? :)
 
See på de da ❤️ Helt etter boka :D Her blir det baby, det er det ingen tvil om! ❤️❤️
Takk, vennen ❤️ Jeg skal ikke klage på de, nei. Kunne sånn ønske at du også fikk noen beroligende tester snart ❤️
 
Back
Topp