Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

4+4 18 DPO
- Den dagen da det begynte å gå fra og spotte til og blø sist.

Men da hadde jeg alt spotta i to dager, så mageføelsen, er enn så lenge, mye bedre :angelic:
Men er mange uker igjen fortsatt. Så jeg krysser fingra og alt jeg har.
 
Men synes 4 er litt tidlig, så 5 må være mer passe, da er jeg over kjemisk stadiet.
Men er ikke sååå mange dagene dit <3
Jeg var hos legen 4+2 for å få henvisning til sykehuset. Fikk ikke time der før i uke 9. Så spørs om du får time allerede i uke 6 om du drar til legen i uke 5:sorry:
 
Jeg var hos legen 4+2 for å få henvisning til sykehuset. Fikk ikke time der før i uke 9. Så spørs om du får time allerede i uke 6 om du drar til legen i uke 5:sorry:
Det er lov å håpe :rolleyes:
Da jeg var der da jeg blødde kunne han ringe inn nødtime og få time på dagen. Men er noe annet nå.
Men krysser fingra for at han får til noe. Evnt så er det ikke sååå lenge til 13. heller. På en måte.
 
Gikk på en smell.. Og kjøpte meg kjole/tunika
104 kr kosta den, 70 %, håper bare den passer :)
Greit med litt kjoler for å kanskje skjule litt utover.
Jeg ser seriøst skikkelig tjukk ut over magen nå, og vil ikke ha spørsmål :(
 

Vedlegg

  • KappAhl kjole.jpg
    KappAhl kjole.jpg
    51,2 KB · Visninger: 79
Jeg fryyyser! Og jeg pleier aldri og fryse :confused:
 
18 DPO

Trur jeg er GRAVID jeg :dummy::dummy1:

Egentlig fortsatt en rar tanke.
Jeg håper bare att denne her blir :love7
 

Vedlegg

  • _20190119_163521.JPG
    _20190119_163521.JPG
    609,9 KB · Visninger: 99
Herregud... Det svir skikkelig og all Crinonen har gjort at det har blitt litt sårt...
Men da jeg var på do sist, så kom det, ikke rødt, ikke rosa, eller oransje, men gul Crinone.
Og da begynte jeg å panikk tørke... :rolleyes:
Men tror nok det var litt gamle rester som har kommet ut.

Gleder meg bare til å komme på tryggere uker jeg nå kjenner jeg... :oops:
 
Snart er 4+4 over. 4+5 sist tok jeg HCG prøve som var på 225, det var mandag, onsdagen var på 26.
Så jeg er over da, for jeg blødde som mens fra 4+4 da.

Nå gleder jeg meg til å sove. Våkner ofte med skallebank om dagen, og den holder ofte til vi skal sove...
Ganske så kjedelig, men håper det ender godt, og da er det veldig, veldig verdt det :love7


Vurderer enda når jeg skal få tak i legen, vet det er litt tidlig enda.
Men han sa at jeg kunne ta kontakt ved neste graviditet. Så tror jeg sender til uka en gang.

Gleder meg til 13.februar, og ultralyd på Rikshospitalet, men før det skal det feires 30 årsdag i huset.
Så skjer mye før da.
 
19 DPO - 4+5

Får ikke sove. Ble kvalm da jeg la meg på ryggen ved tolv tida. Men sovna fort. Måtte tisse litt over to. Og nå er jeg lys våken og kvalm.
Så satte meg litt i stua.

Nå vil jeg si at de er like mørke.
 

Vedlegg

  • _20190120_024030.JPG
    _20190120_024030.JPG
    361,7 KB · Visninger: 79
Herregud... Det svir skikkelig og all Crinonen har gjort at det har blitt litt sårt...
Men da jeg var på do sist, så kom det, ikke rødt, ikke rosa, eller oransje, men gul Crinone.
Og da begynte jeg å panikk tørke... :rolleyes:
Men tror nok det var litt gamle rester som har kommet ut.

Gleder meg bare til å komme på tryggere uker jeg nå kjenner jeg... :oops:
Fikk både gul, grønn og orange crinone. Er 18 uker nå. Alle regnbuens farger er visst normalt. Tror det har med PH i underlivet å gjøre:)
 
Fikk både gul, grønn og orange crinone. Er 18 uker nå. Alle regnbuens farger er visst normalt. Tror det har med PH i underlivet å gjøre:)
Jeg sleit med mye farger sist... Fra to dager etter positiv blodprøve. Og det gikk jo ikke akkurat kjempefint. Termin flytta seg fra 22.juni til 27.september :rolleyes:
Så selv om jeg vet om det, og har lest om det, og alt, så kjører hodet katastrofetanker :wtf:
 
Jeg har så vondt i hodet :(
Det dunker godt inni der, fryktelig slitsomt :confused:
 
Jeg har så vondt i hodet :(
Det dunker godt inni der, fryktelig slitsomt :confused:

Uff, kjenner igjen den svangerskapshodepinen! Jeg hadde myye av det! De dagene det var verst var set eneste som hjalp et mørkt rom! Og drikk masse vann, det hjelper også!!
 
Uff, kjenner igjen den svangerskapshodepinen! Jeg hadde myye av det! De dagene det var verst var set eneste som hjalp et mørkt rom! Og drikk masse vann, det hjelper også!!
Jeg holder seriøst på og bli halvgal kjenner jeg... Det dunker og står i oppi der...
Og vil ikke overspise Paracet, men har tatt en i dag, og ble vel to i går.
Prøver å drikke masse, og være aktiv. Men den tar overhånd når jeg prøver å røre på meg.
Håper den roer seg litt.

Da det gikk galt var jeg spykvalm allerede ved testdag, men det har jeg ikke vært nå. Men hodepine derimot... :oops:
 
Jeg holder seriøst på og bli halvgal kjenner jeg... Det dunker og står i oppi der...
Og vil ikke overspise Paracet, men har tatt en i dag, og ble vel to i går.
Prøver å drikke masse, og være aktiv. Men den tar overhånd når jeg prøver å røre på meg.
Håper den roer seg litt.
Du kan trygt ta mer enn 1-2 om dagen. 4gram er maks dose i døgnet. Ville såklart tatt det opp med legen etterhvert hvis det blir mye Paracet. Men er det så ille i dag og du ikke har noen utfordringer med leveren fra før, kan du jo ta.
God bedring:)
 
Du kan trygt ta mer enn 1-2 om dagen. 4gram er maks dose i døgnet. Ville såklart tatt det opp med legen etterhvert hvis det blir mye Paracet. Men er det så ille i dag og du ikke har noen utfordringer med leveren fra før, kan du jo ta.
God bedring:)
Men vil ikke ta så mye siden jeg er gravid, føles litt feil og ta mange nå. Men samtidig så er hodepina utrolig vond. Og ikke god. Så hender seg jeg kryper til korset :)

Må jukse den unna litt i blant, ellers blir jeg gal tror jeg. Håper den gir seg og ikke flytter inn til september.
 
4+5
Tatt halvannen time siden forrige tur
 

Vedlegg

  • _20190120_142104.JPG
    _20190120_142104.JPG
    530,6 KB · Visninger: 74
4+5
- Litt småkvalm i bølger
- Hodepine!
- Trøtt :sorry:
- Mer og mer ømme pupper
- Oppblåst :wtf:
- Raper mye :hungover:
 
Lyst på og sove nå jeg, enda jeg sov en dupp for tre timer siden... :rolleyes:
 
Back
Topp