Januar 2019

Off! Nå gruer jeg meg til uttak altså :hungover::hilarious:. Når jeg leser her! :nailbiting:
Mens mitt hittil ene uttak var helt smertefritt og uproblematisk, kjente meg veldig godt smertelindra av Oxynorm. Enda jeg var forberedt på noe fælt. Så det er nok ganske individuelt. Kommer sikkert an på både antall egg ut, individuell smerteterskel og medisinregimet hos den enkelte klinikk.
 
Helt enig! Mitt uttak i september var helt forferdelig! Jeg fikk veldig mange egg ut, så føltes som en eeevighet med sterke smerter. «Du kjenner vel ikke hvert eneste stikk?» spurte legen. Å joda, det kan du banne på at jeg gjorde... Jeg nekter flere uttak uten en seriøs oppgradering av smertestillende i alle fall.
Håper for all del at ingen av oss må oppleve dette mer enn den ene gangen som må til! Om det blir en neste gang skal jeg ha intravenøst i tillegg, jeg kjente også alle stikk og bevegelser:eek:
 
Off! Nå gruer jeg meg til uttak altså :hungover::hilarious:. Når jeg leser her! :nailbiting:
Mens mitt hittil ene uttak var helt smertefritt og uproblematisk, kjente meg veldig godt smertelindra av Oxynorm. Enda jeg var forberedt på noe fælt. Så det er nok ganske individuelt. Kommer sikkert an på både antall egg ut, individuell smerteterskel og medisinregimet hos den enkelte klinikk.
Uff, ikke gru deg til uttak:( jeg var ikke nervøs i det hele tatt før uttaket, var forberedt på mye smerter siden jeg vet jeg tåler mye smwrte, men også er den som liker å psyke meg opp på det negative og liker heller å bli positivt overrasket. Det som gjorde det smertefullt for meg var at smertelindringen ikke funket så bra på meg som den burde og at jeg ikke var så forberedt på den røffe behandlingen. Så for meg milde bevegelser og at hun kom til å ta litt hensyn. Så kombinasjonen satte meg veldig ut. Det er nok veldig individuelt hva man opplever og kjenner, har hørt om de som ikke merker noe.. :)
 
Fikk brev fra St.Olav i dag, med blodprøverekvisisjon. Da er vi vel i gang til mars tenker jeg. Måtte bare få avklart den siste celleprøven først.
 
.
 
Last edited:
Jeg får innsett (#1FER) tirsdag 22.! Deilig å vite det så mange dager i forveien, og kunne planlegge trondheimsturen i fred og ro. Spent!

Så bra det ikke ble avbrutt! :happy:
Jeg ligger på hotellrommet nå og bare venter på å ta bussen til Haukeland :) time kl 10.00 :smiley-bounce012
 
Hadde nettopp uttakk. 7 egg ut, så mindre nå med Menopur enn det var med Gonal-F (da var det 9). Nå er det bare å håpe at noe av dem deler seg fint og innsett blir ikke avlyst som forrrige gang...
 
Mens mitt hittil ene uttak var helt smertefritt og uproblematisk, kjente meg veldig godt smertelindra av Oxynorm. Enda jeg var forberedt på noe fælt. Så det er nok ganske individuelt. Kommer sikkert an på både antall egg ut, individuell smerteterskel og medisinregimet hos den enkelte klinikk.
Jeg har jo hatt ett uttak før selv . Det var smertefritt og jeg var ganske likegyldig etter medisinene :hilarious:. Men blir likevel litt nervøs når jeg leser her :angelic:
 
Tusen takk :happy: innsettet gikk bare bra! Var litt kronglete (arrvev etter keisersnitt trodde de), men plutselig var det inne :smiley-bounce022
De måtte ta opp to egg, det første overlevde ikke.. Men da har jeg fortsatt 3 egg igjen på frys :)
Såååå nå er det bare å vente!! o_O:angelic:
Grattis som ruger!!!
 
Back
Topp